Halvtann Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Ville bare se hva folk syns om min siste invistering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Så pen ut den.. men hvis du skal beholde frontfangeren ville jeg kjøpt sideskjørt og en bakfanger, slik at de harmonerer mer. Slik det er nå ser den litt snodig ut fra siden synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Helt enig med at eg må skaffe meg sideskjørtene+hekk. noen som vet hvem som lager frontfangeren, kjøpte den slik. Rieger gjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Lignet på rieger sin E46 M3 look fanger ja... http://shop.rieger-tuning.com/resize.ph ... jpg&width= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Mangler eg et eller annet på pcèn min, fikk bare en masse løgnas skrift når eg trykka på linken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 jøss titta på denne for noen år tilbake. Hverfall veldig veldig lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Den var tøff. En bakfanger og sideskjøt så blir den enda tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 Nesten det samme bildet som jeg linket til lengre opp... Dette er hvertfall rieger sin fanger. Men personlig synes jeg Rieger Infinity er mye penere og passer E30 bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Hei Håkon.... Tøm askebegeret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Pen bil men jeg henger med på balleknalle er at proporsjonene blir feil uten skjørt og bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Fint å få litt tilbakemeldinger, får se hva det blir til med forbedringer. Må si meg enig i at infinaty stylingen ser bedre ut på e30. Ga ikkje så mye for bilen, så kan vel gjerne koste på den litt plastikk he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå