Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget godt kjøp dette :) Regnet på gennomsnittet på autodb.no og tidlige 318i ligger rundt 42k i snitt, ergo et bedre kjøp får du ikke med hensyn på at det er 18" og lav km. stand.

Skrevet

Gratulerer... :D .... helt klart mye bil for pengene, men har det ikke tatt helt av i Norge nå ? .... En rimelig pen E36 318i må da være verdt mer enn 20 festblanketter ?... :?

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :) Det er mye bil for pengene, uansett hvordan man vrir og vrenger på det :D

Årsmodell og motor?

Skrevet
En rimelig pen E36 318i må da være verdt mer enn 20 festblanketter ?... :?

selv om vi bor i "verdens beste og rikeste land", så er det fortsatt noen som trenger penger og må selge billig.. :wink:

Skrevet

Gratulerer med ny bil! 20k var billig ass! Til sammenligning så kjøpte jeg en 316i for 1,5 år siden til 80k. Tør nesten ikke å skrive det her.

Så du har gjort et meget bra kjøp. si ifra om du vet om flere :)

Skrevet

selv om vi bor i "verdens beste og rikeste land", så er det fortsatt noen som trenger penger og må selge billig.. :wink:

Det er naturligvis både et godt poeng og en plausibel forklaring... :-k

Skrevet

Hmm, så du denne på autodb eller motorbørsen? Trur det er samma bil som jeg vurderte å kjøpe..

Du sjekka vel heftelser på bilen, siden den var så billig? Men anyway, gratulerer med et røverkjøp :D

Skrevet

Hvor kjøpte du den? Siden du fikk den billig, var det en du kjente du kjøpte den av?

men gratulerer så mye, jeg var ganske heldig med min bil også, kjøpte rett før påsken en BMW E34, 520i. 88 mod. jeg ga 4000kr for den, da var årsavgiften betalt (2800kr), så du kan si at bilen kostet meg 1200kr :D , og hadde helt nye dekk. så det er mange gode kjøp rundt omkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...