Lien Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Meget godt kjøp dette Regnet på gennomsnittet på autodb.no og tidlige 318i ligger rundt 42k i snitt, ergo et bedre kjøp får du ikke med hensyn på at det er 18" og lav km. stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Gratttis....mye bil for pengene det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 gratulerer med ett røverkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Gratulerer... .... helt klart mye bil for pengene, men har det ikke tatt helt av i Norge nå ? .... En rimelig pen E36 318i må da være verdt mer enn 20 festblanketter ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Gratulerer med ny bil! Det er mye bil for pengene, uansett hvordan man vrir og vrenger på det Årsmodell og motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 En rimelig pen E36 318i må da være verdt mer enn 20 festblanketter ?... selv om vi bor i "verdens beste og rikeste land", så er det fortsatt noen som trenger penger og må selge billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Gratulerer med ny bil! 20k var billig ass! Til sammenligning så kjøpte jeg en 316i for 1,5 år siden til 80k. Tør nesten ikke å skrive det her. Så du har gjort et meget bra kjøp. si ifra om du vet om flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 da får du ha gratulerer med ny bil til slikk og ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 selv om vi bor i "verdens beste og rikeste land", så er det fortsatt noen som trenger penger og må selge billig.. Det er naturligvis både et godt poeng og en plausibel forklaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ...flott bil...for ein bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hmm, så du denne på autodb eller motorbørsen? Trur det er samma bil som jeg vurderte å kjøpe.. Du sjekka vel heftelser på bilen, siden den var så billig? Men anyway, gratulerer med et røverkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hvor kjøpte du den? Siden du fikk den billig, var det en du kjente du kjøpte den av? men gratulerer så mye, jeg var ganske heldig med min bil også, kjøpte rett før påsken en BMW E34, 520i. 88 mod. jeg ga 4000kr for den, da var årsavgiften betalt (2800kr), så du kan si at bilen kostet meg 1200kr , og hadde helt nye dekk. så det er mange gode kjøp rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå