Gå til innhold

noen bilder av min nye M3

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lov å spørre hvorfor du skal ha 2 stk?

selvsagt er det lov å spørre! :wink:

den andre er et prosjekt som tar "litt" lenger tid en planlagt, og siden jeg har blitt veldig glad i E30 M3, så fant jeg ut at jeg ville ha en til mens jeg fikser opp den andre. hadde egentilg ikke tenkt til å skaffe en så strøken bil, men da jeg fikk tilbud om å kjøpe den, så kunne jeg ikke si nei. spørs om jeg klarer å selge den noen gang.. :D

Skal bilen holdes så og si i dønn org stand?

det er meningen, men jeg skal oppgradere understellet litt, så den kommer nok til å bli litt lavere. har liggende en evo III bakspoiler, men er litt usikker på om jeg skal montere den. syntest det er litt morsomt å holde den mest mulig orginal også. mulig jeg bytter felger etter hvert, men det får tiden vise.

og takk for positive tilbakemeldinger fra dere! :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange E30 M3 som er strøkne, men de er jo som regel ikke helt 100% strøken innvendig, det var denne! Jeg er imponert! :shock:

Enig med Patrick B, og den er 18 år :shock: . Denne må du holde mest mulig orginal og ta godt vare på den. Kan vel nesten si at den er pensjonen din, kommer jo bare til å stige og stige i verdi :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Denna der var lekker 8)

Tenkte jeg spesielt skulle nevne interiøret, men det har visst blitt kommentert allerede, - Meget pent! Kan ikke huske at jeg har sett en E30 med så strøkent interiør altså, jeg klarer nesten ikke slutte å tenke på det!

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med alle andre her, nydelig bil det her ja.. men ingen tvil om at denne MÅ forbli orginal og clean, iallefall når du også har en annen og fikse på.. gratulerer med et sikkert veldig godt kjøp, ikke lett å få tak i slike lenger nei, for en fornuftig penge iallefall, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...