John H Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Den såg utrolig strøken ut R Andersen! Lov å spørre hvorfor du skal ha 2 stk? Interiøret syns eg var kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 Lov å spørre hvorfor du skal ha 2 stk? selvsagt er det lov å spørre! den andre er et prosjekt som tar "litt" lenger tid en planlagt, og siden jeg har blitt veldig glad i E30 M3, så fant jeg ut at jeg ville ha en til mens jeg fikser opp den andre. hadde egentilg ikke tenkt til å skaffe en så strøken bil, men da jeg fikk tilbud om å kjøpe den, så kunne jeg ikke si nei. spørs om jeg klarer å selge den noen gang.. Skal bilen holdes så og si i dønn org stand? det er meningen, men jeg skal oppgradere understellet litt, så den kommer nok til å bli litt lavere. har liggende en evo III bakspoiler, men er litt usikker på om jeg skal montere den. syntest det er litt morsomt å holde den mest mulig orginal også. mulig jeg bytter felger etter hvert, men det får tiden vise. og takk for positive tilbakemeldinger fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 utrolig pen bil! men for all del, ikke skift spoileren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Iteriøret var jo skremmende strøkent! Har nok gått med en del tid på vedlikehold her... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Kunne godt tenkt meg denne likte spesielt godt interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Har sett mange E30 M3 som er strøkne, men de er jo som regel ikke helt 100% strøken innvendig, det var denne! Jeg er imponert! Enig med Patrick B, og den er 18 år . Denne må du holde mest mulig orginal og ta godt vare på den. Kan vel nesten si at den er pensjonen din, kommer jo bare til å stige og stige i verdi . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 hærlig bil da! selge til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Ja, helt utrolig strøken eksemplar! Selg den nå... Til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Åhh! Denna der var lekker Tenkte jeg spesielt skulle nevne interiøret, men det har visst blitt kommentert allerede, - Meget pent! Kan ikke huske at jeg har sett en E30 med så strøkent interiør altså, jeg klarer nesten ikke slutte å tenke på det! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danni Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 enig med alle andre her, nydelig bil det her ja.. men ingen tvil om at denne MÅ forbli orginal og clean, iallefall når du også har en annen og fikse på.. gratulerer med et sikkert veldig godt kjøp, ikke lett å få tak i slike lenger nei, for en fornuftig penge iallefall, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Den så overaskende pen ut til og være 18år. Interiøret så utrolig ut. Fargen er ganske spesiell og må si det var ganske lekkert mot den røde lakken. Gratulerer med en kjempe pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Meget pen og strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Gratulerer med en strøken "pærle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Strøken og orginal, la det forbli slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Fantastisk bil! Er ingenting som kommer opp mot E30 M3. Hold den dønn orginal! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå