CrZyWiz Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 litt småfiks samt reparere en liten skade etter en dame i lancer kjørte på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Småfiks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Tregt dørhåndtak på passasjerside... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hallo igjen! Hvor er Finnsnes da, Troms?? Du skal vel ikke sørover på ferie snart...med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Finnsnes er i troms ja, ca 2 timer fra Narvik. Ikke planlagt nei, men man kan vell ta seg ferie visst noen vil kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Ja, det var litt for langt nord for å bare få se på bilen, og jeg vil ikke kjøpe noe usett.....har holdt på å tabbe meg før Har ikke sjekket flybilletter, men det er vel 5-6tusen det fra Bergen Men kan følge med her til sommeren om du har bilen ennå, så kanskje det blir ferietur til NordNorge på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Ja, det var litt for langt nord for å bare få se på bilen, og jeg vil ikke kjøpe noe usett.....har holdt på å tabbe meg før Har ikke sjekket flybilletter, men det er vel 5-6tusen det fra Bergen Men kan følge med her til sommeren om du har bilen ennå, så kanskje det blir ferietur til NordNorge på meg.... Trur ikke det er så mye for flybiletter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Ja, det var litt for langt nord for å bare få se på bilen, og jeg vil ikke kjøpe noe usett.....har holdt på å tabbe meg før Har ikke sjekket flybilletter, men det er vel 5-6tusen det fra Bergen Men kan følge med her til sommeren om du har bilen ennå, så kanskje det blir ferietur til NordNorge på meg.... Jeg sjekket for moroskyld.. ; Kom på 3486,- fra Bergen til Narvik. Kilde; Widerøe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Ja, har sjekket selv også, men bare hos SAS! Fikk priser fra3500,- til 4500,- og måtte da dra via Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ja, det var litt for langt nord for å bare få se på bilen, og jeg vil ikke kjøpe noe usett.....har holdt på å tabbe meg før Har ikke sjekket flybilletter, men det er vel 5-6tusen det fra Bergen Men kan følge med her til sommeren om du har bilen ennå, så kanskje det blir ferietur til NordNorge på meg.... Visst du er seriøst intressert, så er jo tilstandsrapport fra verksted\naf en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 PM er sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2006 Up n Away! Ingen som vil ha ny bil til sesongen? Sommerbilder kommer senere, og pris er diskuterbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ny annonse http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1139312 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg