Gå til innhold

Shadowline lister til E34

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor kan man kjøpe dette til E34? blir det dyrt i såfall?

Ser rundt på noen utenlandske forum at de snakker om å matte ned listene for å lakke de, er dette en mulighet? noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges på GSbildeler.no

Lakke selv er helt klart en mulighet. Har ikke gjort dette på mine lister, men har lakkert over fornikla/forkromma deler før.

Først tar du listene av bilen (dersom du ikke vet hvordan det gjøres kan jeg forklare det senere.)

Du må matte Grundig ned listene med en pusseklut, de skal ikke glinse etterpå! Når du da har fått en skikkelig matt overflate, rengjør du med tynner f.eks. Lynol, dette han du bruke papir til. Nå er listene dine klare for å kunne lakkeres, og det regner jeg med du har vært borti før :wink:

Men husk, bruk alltid god tid på forarbeidet, det har alt å si for et tilfredsstillende resultat. Det er ikke særlig tøft med svarte lister der lakken har flasset av her og der.. slik at krommen kommer til syne.

Bedre å bruke noen minutter ekstra når du først driver med dette, tar tross alt litt tid å få av disse listene også!

Og en ting til, jeg regner med du må ha nye klips, disse får du også kjøpt på GS :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Blåser opp denne, skal lakke listene selv.. Det er vel blank lakk man skal bruke?

Kan du forklare hvordan man får listene av uten å ødelegge dem? Ser jo at listene som ikke er fast i dørere er mulig å lakke mens dem er på bilen.. Men såklart best å nappe dem aav..

Hvordan gjør man det? Har folk tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Beklager hvis jeg ikke har svart deg, men unnskylder med at jeg pakket ned verkstedet og flyttet i de tidene...

Har lagt ut listene under deler til salgs.

Har et sett til Touring og et sett til sedan, men mangler to dører til et av settene.

Lister utvendig og innvendig.

Pga utforming på hovedlister er det kanskje ikke noe lett prosess å sende...

Kan ta nye bilder i kveld og legge ut ny annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...