Arild G. Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 mange godbiter på denne siden: http://tuninguj.com.pl/wiejski_tuning.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 UFFF! Der var det mykje stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Ja til og med noen e21 der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 der var det jaggu mange biler som en skulle tro var fra mitt hjem sted; Brumunddal..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Er dette en E24 . Jeg elsker jo de BMW'ene, dette må jo være det værste eksemplaret jeg har sett noen gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Er dette en E24 . Jeg elsker jo de BMW'ene, dette må jo være det værste eksemplaret jeg har sett noen gang . VOLDTEKT AV BMW!! fy faen så stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Enig gjøre sånn med en CSI er en skam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 16, 2006 Forfatter Share Skrevet April 16, 2006 burde vert straffbart. dømt til å kjøre skoda resten av livet eller noe sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Synest det faktisk var eit par kule bilder der eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Synest det faktisk var eit par kule bilder der eg! trenger du briller? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Huff, tenk at noen syns dette er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Synest det faktisk var eit par kule bilder der eg! Hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Greit nok at Polen ikke er et land som svømmer i penger, men det må da være LOV å forsøke å gjøre noe vettug ut av det!? Det virker nesten som de har overtatt all stylingen ingen annen vil ha og satt det på sine egne.... Men det virker som de kan å sveise, det skal de ha Men ellers...njaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Er dette en E24 . Jeg elsker jo de BMW'ene, dette må jo være det værste eksemplaret jeg har sett noen gang . Uffameg, ser jo ut som dem har parret en Bmw med en Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Den lyseblå e21'n var jo ikke så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå