Arild G. Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 mange godbiter på denne siden: http://tuninguj.com.pl/wiejski_tuning.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arimanni Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 UFFF! Der var det mykje stygt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Ja til og med noen e21 der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 der var det jaggu mange biler som en skulle tro var fra mitt hjem sted; Brumunddal..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Er dette en E24 . Jeg elsker jo de BMW'ene, dette må jo være det værste eksemplaret jeg har sett noen gang . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Er dette en E24 . Jeg elsker jo de BMW'ene, dette må jo være det værste eksemplaret jeg har sett noen gang . VOLDTEKT AV BMW!! fy faen så stygt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TBG.E30 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Enig gjøre sånn med en CSI er en skam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted April 16, 2006 Author Share Posted April 16, 2006 burde vert straffbart. dømt til å kjøre skoda resten av livet eller noe sånnt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hylland Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Synest det faktisk var eit par kule bilder der eg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Synest det faktisk var eit par kule bilder der eg! trenger du briller? hehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Huff, tenk at noen syns dette er tøft Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Synest det faktisk var eit par kule bilder der eg! Hvilke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Greit nok at Polen ikke er et land som svømmer i penger, men det må da være LOV å forsøke å gjøre noe vettug ut av det!? Det virker nesten som de har overtatt all stylingen ingen annen vil ha og satt det på sine egne.... Men det virker som de kan å sveise, det skal de ha Men ellers...njaaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Er dette en E24 . Jeg elsker jo de BMW'ene, dette må jo være det værste eksemplaret jeg har sett noen gang . Uffameg, ser jo ut som dem har parret en Bmw med en Opel Link to comment Share on other sites More sharing options...
smood Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Den lyseblå e21'n var jo ikke så ille... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts