jørn_318i Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 2002 er ikke så aller verst den heller da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 "02" går aldri av moten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Og hvorfor tror dere jeg har 02 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Og hvorfor tror dere jeg har 02 da? Hehehe... ... og for å vende litt tilbake til tema... "02" kler også felger med en bred kant (les: de er tidsriktige)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 aah, nydelig.. Skal nok få tak i noe kant felger å sette på ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Når det gjelder felgene i topic, så blir det faktisk litt for mye kant for meg også (og jeg som er avhengig av bred kant ). Greit at kansje E24 er litt for "ny" til å være klassiker, men fy flate for en herlig BMW . Håper jeg får en liknende denne her som søndagsbil om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Joa, litt for brei kant. Liker kanten bedre når den er flat og blankere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå