JAL_535i Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Er det noen som har bruk for et tomt karosseri? 88 mod 520, ikke importert, altså ingen avgifter for ombygging. Står i Haugesund. Ellers får jeg hive det til vrakpant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 sitter det panser der? evt v8 panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 hei, e d noen deler som kan brukas på bilen?ikke så mye som en ledning på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Er interessert i å komme å se på bilen. Bygge bilcrossbil av den og sette i 2,8 liter fra en E28 jeg har stående Er det med forstilling og bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 sitter det panser der?evt v8 panser? sitter ikke panser på akkurat nå nei, men har både vanlige og V8 panser stående også. Har forstilling og bakstilling også, men dette blir ikke like billig =) Er 535i understell med helt nytt FK senkesett og bilstein sprint dempere. @sinten: Nei er ikke så mye som en ledning på det =) Alle løse deler har jeg liggende utenom.. + en del står fortsatt i donor-karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 hvor mye for komplett v8/brei front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 3000 tror jeg. Husker ikke helt hva jeg gav for det hos OS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Pris antydning på karrosseriet? Og har du alle papirer på den? Tenkte straks på M5 prosjekt nå Er hvertfall interessert....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Hmm.. ikke så mye papirer vil jeg tro. Skiltene leverte jeg inn for lenge siden, så der er nok makulert nå vil jeg tro. Har plata med understellsnr hjemme. Må nesten høre med bilsvaksynte om det er alt som trengs for å registrere den igjen. Akkurat nå har jeg litt vanskeligheter med å oppdrive driten.. (stod til sandblåsing), men send meg en mail så ser vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Har funnet karosseriet.. Gidder ikke stresse med det så tror bare jeg får huggern til å komme å hente det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju-Dazz Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 jeg er interessert i en hel grill/panser v8 eller vanlig, gjærne i sort metallic .... pris ?? (e34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg