jcvold Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 vil ha meg rustfritt effektanlegg til min E46 320I Cupe.hvor får jeg tak i sånt,og hva er prisen? helst ikke så veldig dyrt. racing cat,og grenrør er og interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Ville satset AC Schnitzer, men det er vel veldig dyrt da, tror det var nærmere 10000kr til min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 var det fra katalysatoren og bak,eller var det hele greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 "Rear sport silencer" ca 10 lapper for Ac Schnitzer til E46. Har mistanke om at det kun er bakpotta. Ev rør + bakpotte. Til min E30 kostet grenrøret i underkant av 10.000,- og mellompotte/bakpotte ca 8000,- så det blir raskt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 dyrt merke ja! kansje det er lurt å få AST til å lage,eller en eller annen eksoskjede? hva med supersprint da? dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Svendsen eksos pleier å være rimelige. De kan sikkert lage noe rustfritt til deg. www.svendsen-eksos.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Har svært gode erfariger med Eisenmann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Har svært gode erfariger med Eisenmann! her du ei www.adresse? kem forhandlar dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Både GS bildeler og schmiedmann selger vel Eisenman mener jeg. www.gsbildeler.no www.schmiedmann.no Hadde det forresten hatt noe for seg å KUN installere eisenman "soundrohr" på orginal bakpotte? Ville dette hatt noen effekt på lydbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Gs har kun bakpotta og et rør,til 3500,- ,jeg kunne ha tenkt meg "litt mer" liksom.rør i begge ender av katalysatoren. men har og sett på grenrør,men det koster 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Jeg har sound rør og bakpotte, relativt grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 eg sendte forespørsel til svensen eksos i bergen,dei sa at dei hadde supersprint til 6200,- ,eller han kunne lage for ca 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Var det kun bakpotte da? Eller fra kat. og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 jeg vil ha fra grenrøra til cat,og fra cat og helt bak.inkl en fet potte.han sa eg måtte komme innom,så skulle de se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Har svært gode erfariger med Eisenmann! her du ei www.adresse? kem forhandlar dei? Hei. www.stylabilen.se har Eisenmann eksos. 4 rørs Eisenmanns eksos koster 6200 SEK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå