handyandy Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 har sett på effektanlegg (bakre lyddemper) av typen simons til min 318 E36.. noen erfaringer med disse pottene? blir det noe killer lyd av de? takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole-Magne Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 hadde en 318is som jeg monterte bakre potte fra simons... fikk en sånn rar puttrelyd fra anlegget. hørtes teit ut på yttersiden av bilen. Men 318 er jo 8ventilert, så kan være en annen lyd av denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnefles Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 På min gamle E30 320i-86 hadde jeg bakre potte simons,har aldri hørt råere lyd-uten at det bråker for mye,veldig behagelig å kjøre langt med også. Vurderer på min 320ia nå også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Du vil ikke angre, med mindre du VIL vekke naboene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Vil absolutt anbefale simons (hadde det på min 318 e36), billig og bra vil jeg si, betalte kun 3200kr for simons effekt anlegg som kom hele veien fra grenrør eller var det fra midten ca.. Kjempe bra lyd, du vil høres når du kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E30 M3 Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Høres ut som simons er bra greier,jeg kjøpte effektanlegg til en E36 320i,men det var seebring viss ikke jeg husker feil (kjøpt hos GS Bildeler),og det var en STOR skuffelse..var ingen gromlyd!! Er selv ute etter å få litt mer lyd ut av M3en..er jo ikke mye å skryte av når en er vant til rekkesekseren:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KriZ87 Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Har et simons effektannlegg som har sittet på en Z3 1.8 som bare ligger og slenger i garasjenen som du kan få billig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-Knut Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Jeg har simons lydpotte bakest på min 520iA 24v, og den gir en veldig grom lyd Kunne tro motoren var dobbelt så stor (litt synd at den faktisk ikke er det ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Hmm, lurer litt på dette selv, ser at jeg kan få komplett sett + Greenfilter for totalt 5000,- ca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mpower20 Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Noen som har noen formeninger om hvordan Scorpion er i forhold til Simons? Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyandy Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Konklusjonen må være at gutta er fornøyd her ja... Da tror jeg at jeg satser på det gitt. Men et spm til: hvordan ser gutta på EU-kontrollen på dette? må jeg ha noen papirer eller liknende? takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Jeg kjører med simons bakpotte på min og det er fin lyd med på langkjøring blir du helt ør i hodet av det. Kjører du med mye langt vil jeg anbefale originalt anlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Noen som har noen formeninger om hvordan Scorpion er i forhold til Simons? De kan ikke sammenlignes en gang. scorpion gir en mye finere og grommere lyd + at rørene er mye penere og se på. Simons har dårlig passform til orginal m3 fanger. Hilsen en som har hatt simons og som nå har scorpion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Konklusjonen må være at gutta er fornøyd her ja... Da tror jeg at jeg satser på det gitt. Men et spm til: hvordan ser gutta på EU-kontrollen på dette? må jeg ha noen papirer eller liknende? takker for svar Ikke noe problem og få igjennom Eu godkjenning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Jeg kjører med simons bakpotte på min og det er fin lyd med på langkjøring blir du helt ør i hodet av det. Kjører du med mye langt vil jeg anbefale originalt anlegg. Det er stooor forskjell på simons Universal anlegg og de skreddesydde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts