Ron Jeremy Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Men... jeg skjønner ikke helt, vurderer du å kjøpe denne, eller har du kjøpt den? Siden jeg henter inn biler selv, så vet jeg omløps hastigheten på biler i Tyskland, og den er helt annerledes enn i Norge... Så hvis du er klar for denne, gå for den, er vel ikke noe vits i å legge ut en tråd med bil en "har lyst på" bare? Tror de fleste her inne ser - og vet om biler de har lyst på daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Meget fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg har skrevet kontrakt på den Men får ikke betalt og henta før om ca 2 uker.. takk for fine kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg har skrevet kontrakt på den Men får ikke betalt og henta før om ca 2 uker.. takk for fine kommentarer! Jeg har også skrevet og hatt kontrakter med Tyske selgere, en av de var på en E39 528ia touring, hos en Mercedes forhandler i Bremen, samme dagen som jeg avtalte å hente den, solgte han den til en annen-timer før... jeg endte opp med å kjøpe og kjøre hjem en Gulp... så løp og få hjem den bilen der, den så meget riktig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Det tror jeg nok går bra. Kameraten min som har ordnet alt har selv kjøpt ca 20 biler i Tyskland. Den er fjernet fra alle salgssider allerede også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå