Aguilera Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Ja da har jeg endelig fått meg nye sko til bilen 17" hjul, men hekkan den ble jo høy som en traktor Må skaffe meg senkesett, tenkte på 30/30, men eg ikke sikker... Noen som kan anbefale noen gode, men rimelige senkesett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimern Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Grattis , bilder... www.gsbildeler.no har nå kampanje på gang nå, tror det var med noe senkesett der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 kjør 60/40 senk. det er penest. men spørs hva du syns er pent og åssen du liker å kjøre..med tanke på hullete dritt veier i dette latterlige landet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 kjør 60/40 senk. det er penest. men spørs hva du syns er pent og åssen du liker å kjøre..med tanke på hullete dritt veier i dette latterlige landet.. Nettop det, + at jeg ikke har penger til å kjøpe nye dempere nå... kun senk Hvor går grensen før du må bytte dem forresten? 40mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 kjør 60/40 senk. det er penest. men spørs hva du syns er pent og åssen du liker å kjøre..med tanke på hullete dritt veier i dette latterlige landet.. Nettop det, + at jeg ikke har penger til å kjøpe nye dempere nå... kun senk Hvor går grensen før du må bytte dem forresten? 40mm? Det er ganske mange forskjellige meninger om hvor akkurat den grensen går, men jeg mener at 40 mm høres fornuftig ut. Det viktigste for gode kjøreegenskaper er forøvrig ikke hvor lav bilen er, men hvor stiv den er... dog ikke så stiv at den begynner å "hoppe" i svinger med litt ujevn vei... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Eiker motorshop bruker å selge senke fjærer til 998+frakt, vis du er ute etter noe skikkelig billig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts