Gå til innhold

Dekkbaronen Sharif!

mms
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille meg ASA felger, men det er vist helt umulig.

Sendt mail til de flere ganger, som jeg ikke har fått svar på.

Det er også helt umulig å komme igjennom på telefon, har ringt hver dag nå etter påske, men det er opptatt hele tiden.

Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Ja tlf samt faks er dødfødt, selv om jeg fikk beskjed om å ringe på tirsdag, sikkert ringt et tresifret antall ganger snart... Bor selv langt unna, men skal kjøpe derifra pga de er billigst på de felgene jeg skal ha... Har ikke tid til å dra opp dit før uti neste uke :?

Mildt sagt ganske irriterende :?

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114486

Har visst vært MYE folk der ja... Men syntes det er pussig at de ikke prioriterer telefon noen ganger på dagen en gang... Hadde håpa på nye felger til vårmønstringa men, sånn ere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja tlf samt faks er dødfødt, selv om jeg fikk beskjed om å ringe på tirsdag, sikkert ringt et tresifret antall ganger snart... Bor selv langt unna, men skal kjøpe derifra pga de er billigst på de felgene jeg skal ha... Har ikke tid til å dra opp dit før uti neste uke :?

Mildt sagt ganske irriterende :?

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114486

Har visst vært MYE folk der ja... Men syntes det er pussig at de ikke prioriterer telefon noen ganger på dagen en gang... Hadde håpa på nye felger til vårmønstringa men, sånn ere!

Er ganske irriterende ja, for de som bor langt unna, er telefon, eller mail eneste mulighet.

Klikker gal om de er tom for de ASA felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil da ikke akkurat si at 1time og 45min unna er å regne som "langt" da, Espen|3k ;)

Ihvertfall ikke når man snakker om å kjøpe ting til flere tusen kroner.

Nei, vet det godt, men nå har jeg kveldsjobb og lesedag i dag, får vel dra dit i morra å bestille bare... Så får jeg vel dra inn igjen til mandagskvelden, går på tid som jeg sa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt av noen ASA felger der. Det er håpløst å sende mail og ringe nå i høysesongen. Jeg tror ikke det er så farlig om du kommer fram, for du for nok mest sansynlig ikke felgene. Jeg bestilte to felgpakker der i fjor og ingen har kommet, derfor ALDRI forhåndsbetal eller betal deler av summen til sharif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg kjenner har sendt mail, ringt ang felger o.l hos sharif. Kan si en ting, det nytter ikke !

Eneste muligheten du har wer å reise slim at du er der når de åpner, det gjorde jeg. Men uansett ikke kjøpe ASA DM3 felger av Sharif !

De er av elendig kvalitet og hvis den ene felgen flasser/bobler så for du verken pengene igjen elelr ny felg.

Kan egentlig ikke skjønne at det går så bra for Sharif, eneste grunnen er nok at det er billig, men det er en eksepsjonell dårlig service der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig service og lureri!

jeg kjøpte asa felger med dekk.

og dem var ikke skikkelig avbalanset så jeg dro dit igjen.

da tok de bilen min inn og begynte på den, så går jeg ut og tar en blås.

så roper en av gutta der på meg og sier til meg at jeg har gåent hjul-lager..

jeg kjente selv etter og det var slark.... greit nok... tenkte ikke mer på det akkurat da.

Så dro jeg hjem igjen og jekka opp bilen hjul-lagera var så tighte som det er mulig og få det!!!

så jeg kan ikke skjønne annet en at de har prøvd seg her og løsna mutterne litt mens jeg var ute..

hva sier mann til sånt a?

det blir for dumt rett og slett ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...