Gå til innhold

Dekkbaronen Sharif!

mms
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor utvider eller åpner han ikke nye butikker om tingene går så jævla godt?

Leste en plass at han ikke ville åpne nye butikker i andre byer for da hadde han ikke kontroll, og da tapte han penger.

Hehe, hva om grunnleggerne av Ikea, rimi, biltema osv. hadde tenkt sånn!?

Makan til idiot.

Dette du skriver nå er jo rett og slett feil. Han utvider i alle kanter men ting tar tid. Bygde ikke Roma på en dag heller.

Han holder på å utvide. Har en gigantisk tomt og jeg tror de er i gang med byggingen allerede hvertfall planleggingen. De har jo ikke holdt på så mange år og nå holder de til i ett telt. Går ikke fra ett telt til 100 foretninger i andre byer på 24 timer.

Det hadde gått meg hus forbi, leste en artikkel om at han ikke ville utvide eller åpne andre butikker. Men kjempe greier om han skal det :)

Og til morty@mnesby.com: Du skjønner ikke at vi klager på Servicen? At du har hatt kjempe erfaringer rettferdigjør jo ikke at mange andre har veldig dårlige erfaringer med kundebehandlingen hos sharif.

En kompis av med bestilte dekk og felger på nettbutikken, og fikk dem sendt til stavanger. Da han fikk felgene var det helt feil dekk på, et billig skit dekk iforhold til det han skulle ha, + senterkoppene var feil merke, og det gikk to måneder! før han fikk tilsendt nye av riktig merke.

Så at vi klager på servicen er ikke så rart du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke søren om noen kan den forbanna telefonen. Begynt å bli litt irritert no!

Verken sharif eller dekkbaron1 svarer.

Er jo samme bedrift da :)

Min erfaring med sharif er veldig bra. Har ikke harr noe problemer med de!! Eneste som er å utsette er at de ikke tar telefonen.. Men hvis du har vært der så skjønner du kanskje hvorfor.. Med mellom 50 - 70 persjoner som står og venter på hjelp, så er det ikke så lett og svare på tlf. Så min anbefaling er og ta turen opp dit :)

Det har nå pleid å sitte noen damer bak skranken som driver med data arbeid og tar imot telefoner..

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere som klager på at de ikke tar tlf eller svarer mail er at han TRENGER DERE IKKE. De har NOK å gjøre (dere hadde skjønt det om dere hadde vært der), og klarer ikke ta mer enn de allerede har, derfor har de liten interesse av å bruke tid på å gi tilbud til folk som _kanskje_ bare vurderer å handle ditten og datten. Møter folk først opp uti skauen der skal de som regel ha noe, og Sharif-gutta prioriterer naturligvis derfor å bruke tiden sin der.

Den dagen de får utvidet (eller det går dårlig) og faktisk får ledig kapasitet begynner de nok å tenke på å rekke over telefon og mail også.

At ASA-felger har dårlig kvalitet er ikke Sharif sin feil, men om han ikke tar reklamasjoner så er det selvfølgelig hans feil. Uansett har jeg sett mange ASA-felger som har flasset som bare juling uten å ha vært kantkjørt, så de tror jeg at jeg hadde styrt unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere som klager på at de ikke tar tlf eller svarer mail er at han TRENGER DERE IKKE. De har NOK å gjøre (dere hadde skjønt det om dere hadde vært der), og klarer ikke ta mer enn de allerede har, derfor har de liten interesse av å bruke tid på å gi tilbud til folk som _kanskje_ bare vurderer å handle ditten og datten. Møter folk først opp uti skauen der skal de som regel ha noe, og Sharif-gutta prioriterer naturligvis derfor å bruke tiden sin der.

Den dagen de får utvidet (eller det går dårlig) og faktisk får ledig kapasitet begynner de nok å tenke på å rekke over telefon og mail også.

At ASA-felger har dårlig kvalitet er ikke Sharif sin feil, men om han ikke tar reklamasjoner så er det selvfølgelig hans feil. Uansett har jeg sett mange ASA-felger som har flasset som bare juling uten å ha vært kantkjørt, så de tror jeg at jeg hadde styrt unna..

Er enig med deg her, det har altfor for mye å gjøre, spesielt på denne tiden av året !

Skjønner at de ikke trenger å ta telefonen o.l siden det er så mange der, men de mister nok en del kunder på det vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der oppe i går for å kjøpe dekk til en bror som har venta litt for lenge, var 20-30 stk. som stod i kø inne i det vesle rommet der dei tar imot bestillingane, og like mange som stod ute å venta på omlegging i tillegg til at mange hadde reist for så å kome tilbake (lang kø med bilar parkert langsetter veien utanfor).. Opplegget med walkie-talkie-kommunikasjonen fungerer fint det, men det skalerer ikkje så bra ser det ut som no etter at han har blitt "rikskjendis" og ekstra mange tar turen innom. Blir også litt kaos når alle tilbud skal godkjennast av sjefen sjøl samtidig som han skal ekspedere, men all honnør til Sharif for det volumet som dei klarar å ta unna likevel. :) Men at det irriterer å ikkje kome gjennom på telefonen og å måtte stå i kø i 1/2 t. - ja... Men er jo fritt fram for å handle andre plassar også då...

Er imidlertid ikkje heilt glad for å handle der når eg ser på nokre av dei kinafolka som jobbar med å montere dekk der - sikkert underbetalte som berre fy, og ser ikkje ut til å vere mors beste barn heller... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bestille noen 22" krom felger til en Hummer H2 ifjord sommer hos SHARIF og CO! , ringte og ringte og ringte, men etter 3 dager med intens ringing fekk eg nok.

Og dei tapte 22.000,- kroner!

Kjøpte heller hos lokal dekkforhandler, kjapt, trygt.

Skulle forøvrig bestille nye ventiler til 19" til BMWen her ifforrige måned, ringte og ringte, kom faktisk igjennom til slutt. og fekk bestilt ventilene, men eg måtte forhåndsbetale, det gjorde eg, har ikke sett SNURTEN av ventilene.! JÆVLI IRRITERANDES!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de ikke trenger å ta telefonen o.l siden det er så mange der, men de mister nok en del kunder på det vil jeg tro.
Solgt dobbelt så mange felger/dekk om de hadde tatt telefonen:)

Har dere vanskelig for å se hva jeg og mange andre her inne har skrevet? ;) Dra dit og se, og dere skjønner at de ikke har sjanse til å ta det doble antallet kunder. De klarer såvidt å betjene de som kommer inn i butikken (teltet) engang. Tipper det er mange som har dratt derfra når de har sett køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg litt med Sharif er når du skal ha dekk så får du pris på Falkendekk og betaler, da du går ut og får dekkene montert blir det satt på Nankangdekk, det samme hvis du kjøper Hankookdekk så kommer dem med Aurora osv. Når man tar opp det får man beskjed om at det er det samme fabrikken som leverer dekkene, dette spekulerer Sharif i med tanke på at folk velger merker de har hørt om men får merker man ikke hører så mye om.

Blir som du skulle gått og kjøpt og betalt for en Opel det og fått en Ford bare fordi GM står for begge bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg litt med Sharif er når du skal ha dekk så får du pris på Falkendekk og betaler, da du går ut og får dekkene montert blir det satt på Nankangdekk, det samme hvis du kjøper Hankookdekk så kommer dem med Aurora osv. Når man tar opp det får man beskjed om at det er det samme fabrikken som leverer dekkene, dette spekulerer Sharif i med tanke på at folk velger merker de har hørt om men får merker man ikke hører så mye om.

Blir som du skulle gått og kjøpt og betalt for en Opel det og fått en Ford bare fordi GM står for begge bilene...

At folk godtar dette er jo bare helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de holder alltid på sånn, ringer mann og får oppgitt at de har Hankook dekk til den og den prisen så drar man og sier man skal ha det, like jævli hver gang får man Aurora :x jeg sjekka dette en gang, jeg ringte først og fikk prisen på Hankook dekk, da jeg dro opp sa jeg at jeg skulle ha de nevnte dekkene og det var greit, tenkte ikke noe spes over det da før jeg kom hjem at det var Aurora, hadde opplevd dette før og så jeg dro innom og tok opp dette, da fikk jeg beskjed om at de var tomme for Hankook så jeg fikk Aurora, samme forklaring som sist...Da tenkte jeg når jeg dro derfra at dette skal jeg sjekke, tok tlf igjen og sa jeg ville ha Hankook og om de hadde det, fikk pris og beskjed at det var bare og komme :evil: samme har skjedd hver gang jeg og bekjente har handlet så jeg vet ikke om jeg gidder å handle der noe mer, liker ikke folk som driver butikk på denne måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...