Gå til innhold

Hvordan få ut høyttalere i hattehylle? E34


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har problemer med å få ut høyttalerne i hattehylla fordi den ene skruen ligger under hylla. Det er den som er øverst til høyre.

Noen tips om hvordan jeg kan skru den ut? Må jeg ta av hattehylla? Hvordan gjør jeg det?

IMGP0544.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må ikke ut med hattehylla, bare finn deg en bits og bruk en fastnøkkel til å vri denne rundt med, dette gjorde jeg, funket fint det, eller ett vinkel skrujern.

Kan skru ut hattehyllen også, er litt mer arbeid.

Da må du først rykke opp setet, bare ta tak i forkant av setet å rykk til, ikke vær redd det er ingenting som blir ødelagt, når du har fått opp dette så må du løse 2 plastmuttere inne med armlene som sitter i midten + en på hver side ved dørene, deretter tar du å drar opp nakkestøttene, løser de skruene som holder de plast dingsene som står igjen i seteryggen, ett kronestykke passer fint til dette, når du har gjort dette er det bare til å presse seteryggen oppover og da skal den være løs.

Du ser nå noen klips som holder selve hattehyllen på plass, bare vipp disse ut også kan du dra hattehyllen mot deg, den går i ett spor.

Og da har du full tilgang til høytalerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...