Jonte Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Jeg trenger to stk stusser til min BMW, og jeg vil gjerne ha noen ovale typer. Dessverre er det vanskelig å få tak i slike.. Noen som vet hvor jeg kan finne stusser av denne typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Svendsen eksos har alle slags stusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Men må man helst ikke ha en fanger som det passer til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Men må man helst ikke ha en fanger som det passer til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Men må man helst ikke ha en fanger som det passer til? Det blir nok bra med to ovale stusser der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Bilxtra har sånne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Bilxtra har sånne... Denne? Var bra lang.. Men, tja... Prisene var litt heavye da. 2" koster 340, mens 3" koster 635 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 nah.... var ikke akkurat den jeg tenkte på ... de har noen flotte ovale som er beregna på for som "bygger" eksosen sjøl... altså de skal sveises på og ikke skrues fast med ei klemme... men de er dyre da... koster 900,- stk trur jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 prøv thorshov der mener jeg dem har fått inn ovale stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Vet ikke om denne er så stor som du vil ha den, men jeg kjøpte iallefall en slik til gamle bilen. Kun stussen, hos Svendsen Eksos, kostet 500 kr tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Er det damene i bakgrunn du tenker på eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Schmiedmann har også.... koster rundt en 500,- lapp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå