2mMy Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 bøs bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 lyden frå herr eisenmann var prikken over i'en! Skal tru om d kan bli like gromt på en E60 525? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 lyden frå herr eisenmann var prikken over i'en! Skal tru om d kan bli like gromt på en E60 525? Det samme lurer jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 lyden frå herr eisenmann var prikken over i'en! Skal tru om d kan bli like gromt på en E60 525? Det samme lurer jeg på Her er en forholdsvis dårlig lydfil av en E60 525i med 4x Eisenmann. Det gir hvertfall en viss pekepinn på hvordan lyden blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 aiai!! GROMT!! Har forresten haika med gamlebilen, Saltkjelen.. en snartur til videosjappa forleden. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 aiai!! GROMT!! Har forresten haika med gamlebilen, Saltkjelen.. en snartur til videosjappa forleden. Fin bil! Dæven, det var virkelig morsomt å høre.. Jeg er skikkelig nysjerrig, så jeg sender deg en PM istedefor å ødelegge tråden til 2mMy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Lurt Sårri 2mMy! Fleire planar for E39'en framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 svarten og, nå fikk jeg lyst på E39, jeg som akkurat kjøpte E34. må si at dette er den overlegent peneste/best gjennomførte E39 jeg har sett. kledde fargen og felgene utrolig godt. M5 fangere med Eisenmannx4 var jo bare prikken over I'en. gratulerer med flott bil Tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 minimalt egentlig, kunne tenkt meg nye felger og nytt interiør! og fiksa lakken. Men det er bare hva jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvor kjøpte du bakfangern? feeet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 kjøpte jeg brukt hos GS! tror det var rundt 3500kr den kostet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 E39'a din er NYDELIG, Tommy Savner min masse når jeg ser bildene av din! Det er virkelig blant de peneste bilene BMW har lagd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Forresten: Hvor mye jobb var det å montere det 4-rørs Eisenmann-anlegget kontra å montere en vanlig effektpotte? Måtte du tilpasse noe? Hvordan var passformen på den innsatsen i M-hekkskjørtet? Du handla fra www.motortecknik.no (Schmeidmann), sant? Jeg har sååå lyst på slik eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Forresten: Hvor mye jobb var det å montere det 4-rørs Eisenmann-anlegget kontra å montere en vanlig effektpotte? Måtte du tilpasse noe? Hvordan var passformen på den innsatsen i M-hekkskjørtet?Du handla fra www.motortecknik.no (Schmeidmann), sant? Jeg har sååå lyst på slik eksos! hehe, ikke så mye jobb! mest jobb på å sette på den vanlige lyddemperen, resten var bare å klemme på og sku fast i en skrue på andre siden av hjulbrønnen! ikke noe stress egentlig! MEN, M5 innsatsen til E39 M-fangeren passer IKKE med eksosen! må ha en vanlig innsats og klippe ut en mal som man kan følge for å lage hull til eksosen! snakker av erfaring her+ at det står i monteringsanvisninga på den amerikanske eisenmann siden.. ikke noe du finner med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå