Gå til innhold

Min Sorte E39[Solgt]


2mMy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da fikk jeg jo sett det live da. Du registrerte sikkert blinkingen i Y-krysset på Teie. Syns det så ut som du satt i telefonen - du vet det vel, men du hadde uniformert politibil to biler bak deg.. ;)

PS: Bilen ser sinna ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da fikk jeg jo sett det live da. Du registrerte sikkert blinkingen i Y-krysset på Teie. Syns det så ut som du satt i telefonen - du vet det vel, men du hadde uniformert politibil to biler bak deg.. ;)

PS: Bilen ser sinna ut!

hehe, så deg jeg vettu! tok bare litt tid får jeg kobla bilen med deg :P

fullt klar over politibilen og satt ikke i telefon =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent, men syns litt formange bruker GS til å handle felger at jeg tror jeg skal holde meg langt unna dem.

Gøy å kjøre rundt med noe som kler bilen og i tillegg er noe få folk har. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå hadde jeg slike felger på min bil i ca en uke.di var med blank kant men desgnet er vel likt ellers. synes di stikker alt for langt inn forran og bak.kjørte selv med 15mm spacere forran pga coilovers og det fikk jo bakfelgen til å se veldig smal ut.hadde sikkert vært plass til 2cm spacere bak og. selv greide jeg ikke å leve med disse felgene og la om til mine bbs ch felger.disse bygger iallefall helt ut til skjermene.

synes heller du skulle ha pusset opp igjen di gamle felgene dine om di var slitene.

før synes jeg du hadde den perfekte e39(minus motoren da :wink: )

nå har du jo bare en e39 med kjipe felger.

men men smaken er som baken osv osv.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå hadde jeg slike felger på min bil i ca en uke.di var med blank kant men desgnet er vel likt ellers. synes di stikker alt for langt inn forran og bak.kjørte selv med 15mm spacere forran pga coilovers og det fikk jo bakfelgen til å se veldig smal ut.hadde sikkert vært plass til 2cm spacere bak og. selv greide jeg ikke å leve med disse felgene og la om til mine bbs ch felger.disse bygger iallefall helt ut til skjermene.

synes heller du skulle ha pusset opp igjen di gamle felgene dine om di var slitene.

før synes jeg du hadde den perfekte e39(minus motoren da :wink: )

nå har du jo bare en e39 med kjipe felger.

men men smaken er som baken osv osv.. :wink:

ja, de gamle bygde mye bedre i forhold til skjermkanten, var jo 4cm spacer foran og 2cm spacer bak! litt deilig å slippe det nå =)

har tenkt tanken på å space litt foran hvertfall, bak er det ikke så ille, er vel en cm å gå på eller no. bilen subber ikke lenger, og det er litt digg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...