S.Nilsen Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Løp og kjøp Ultimate Quick Detailer'n, tommy! Den er sinnsyk! Tørking av bilen er gjort på 5 min nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Fine E39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Bilen din så svært lekker ut der du kom fra Nøtterøy/Tjøme i går ved 22- tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 hehe, bra det da! =) men nå lurer jeg faktisk litt på om jeg skal selge bilen, til fordel noe som er kanskje litt sprekere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 hehe, bra det da! =)men nå lurer jeg faktisk litt på om jeg skal selge bilen, til fordel noe som er kanskje litt sprekere.. Har en med V8 du kan få kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 hehe, tror egentlig jeg er ferdig med E39 for en stund.. hvis ikke må det nesten bli en M5 tror jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 noen som har en idé om hvilken prisklasse denna kan havne i? føler at jeg kanskje er litt innhabil selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 M5 sa du!??!? eller noe med to vifter og V6 + 4x4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 tommy føler seg litt liten nå når han har minst motor.. Men motor er ikke alt, tommy! Bilen din er jo meget pen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 tommy føler seg litt liten nå når han har minst motor.. Men motor er ikke alt, tommy! Bilen din er jo meget pen nå. Helt sant Doktorn.. Motor er virkelig ikke alt, spesielt ikke når det er masse påkost fordi den ikke gå som den skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Motor er ikke alt, men mye. Skal vedde Tommy har fått spørsmål om hva slags motor som sitter i den mange ganger, med fire blås og alt, da er det kjipt å måtte mumle "520".. (det er kjedelig å mumle 728 også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 men da var bilen borte fra mitt eie, og står tilsalgs i hokksund! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18575982 men den nye bilen går ikke så værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gratulerer og gratulerer Moro med ny bil Kanskje ikke alle som er like happy med valget av merke her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Er jo lov å prøve noe nytt, men jeg vet at skulle jeg bruke så mye penger på bil, hadde jeg valgt M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå