Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Vi har mange kunder som har fått en stor økonomisk belastning som følge av skader på motor og drivverk etter at de har chiptrimmet bilen, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS, som importerer Audi, Skoda og Volkswagen.

men det er jo ikke rart det er jo BMW :=)

Skrevet
- Vi har mange kunder som har fått en stor økonomisk belastning som følge av skader på motor og drivverk etter at de har chiptrimmet bilen, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS, som importerer Audi, Skoda og Volkswagen.

men det er jo ikke rart det er jo BMW :=)

Du mener sikkert at det ikke er rart fordi det ikke er BMW... :lol: ... Helt ærlig... tror du virkelig at det er annerledes med en BMW... :?

Skrevet
Ikke no stress, er jo ikke avgift på chiptuning. De fleste chip er jo ikke 10% en gang.

Hmm? Kommer jo ann på om det er turbo eller ikke det! For å ta et konkret eksempel så kan du chippe en Saab 9-5 2.0T som er 150 hk originalt til godt over 200hk om du vil/tør det.. og det er i følge mine beregninger. Det vil si at om du "bare" kunne chippet 10% hadde hk økt til 165 hk.. Stor forsjell det.

Skrevet

men drivverk og slikt tar jo ikke skade av det med mindre man gjør noe ekstremt...

de proffe tunerene skader jo ikke bilen.. det sier de vel mer for å skremme ...

Skrevet

Helt enig trulsen, men det er få som har turbo og noe særlig mer å hente enn 10%. De fleste som har en bmw har enten 316 eller 520. så da er det vel bare å chippe i vei og gi beskjed om at du har chip så er du safe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...