Gå til innhold

Litt fakta om evt. konsekvenser ved å chiptrimme


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

- Vi har mange kunder som har fått en stor økonomisk belastning som følge av skader på motor og drivverk etter at de har chiptrimmet bilen, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS, som importerer Audi, Skoda og Volkswagen.

men det er jo ikke rart det er jo BMW :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vi har mange kunder som har fått en stor økonomisk belastning som følge av skader på motor og drivverk etter at de har chiptrimmet bilen, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS, som importerer Audi, Skoda og Volkswagen.

men det er jo ikke rart det er jo BMW :=)

Du mener sikkert at det ikke er rart fordi det ikke er BMW... :lol: ... Helt ærlig... tror du virkelig at det er annerledes med en BMW... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke no stress, er jo ikke avgift på chiptuning. De fleste chip er jo ikke 10% en gang.

Hmm? Kommer jo ann på om det er turbo eller ikke det! For å ta et konkret eksempel så kan du chippe en Saab 9-5 2.0T som er 150 hk originalt til godt over 200hk om du vil/tør det.. og det er i følge mine beregninger. Det vil si at om du "bare" kunne chippet 10% hadde hk økt til 165 hk.. Stor forsjell det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...