Jump to content

Litt fakta om evt. konsekvenser ved å chiptrimme


Fredrik
 Share

Recommended Posts

- Vi har mange kunder som har fått en stor økonomisk belastning som følge av skader på motor og drivverk etter at de har chiptrimmet bilen, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS, som importerer Audi, Skoda og Volkswagen.

men det er jo ikke rart det er jo BMW :=)

Link to comment
Share on other sites

- Vi har mange kunder som har fått en stor økonomisk belastning som følge av skader på motor og drivverk etter at de har chiptrimmet bilen, sier informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS, som importerer Audi, Skoda og Volkswagen.

men det er jo ikke rart det er jo BMW :=)

Du mener sikkert at det ikke er rart fordi det ikke er BMW... :lol: ... Helt ærlig... tror du virkelig at det er annerledes med en BMW... :?

Link to comment
Share on other sites

Ikke no stress, er jo ikke avgift på chiptuning. De fleste chip er jo ikke 10% en gang.

Hmm? Kommer jo ann på om det er turbo eller ikke det! For å ta et konkret eksempel så kan du chippe en Saab 9-5 2.0T som er 150 hk originalt til godt over 200hk om du vil/tør det.. og det er i følge mine beregninger. Det vil si at om du "bare" kunne chippet 10% hadde hk økt til 165 hk.. Stor forsjell det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...