Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Da var M3en vasket etter noen mnd i vinterdvale. Får håpe det blir en lang sommer.. Må bare legge ut et par bilder
Tumaz Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 fet bil! tror det hadde gjort seg med litt moderat soting Svart bil med sota ruter er feetttthh
Fredrik Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Absolut en fin bil dette... litt av et prosjekt forresten... hadde ikke du hele dashboardet ute blandt annet ?...
elementz Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 vis et bilde der bilen er "lukket".. altså alle dører og sånt er ijen.. heftig bil..
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 Absolut en fin bil dette... litt av et prosjekt forresten... hadde ikke du hele dashboardet ute blandt annet ?... Jo jeg hadde det.. Fikk alt isammen igjen til slutt og alt virket også.. hehe
|Andreas| Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Meget pen M3 Syns det panseret som vipper fremover er kult.
Fredrik Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Meget pen M3 Syns det panseret som vipper fremover er kult. Hehehe... de gamle modellene har mange artige detaljer... et panser som vipper fremover, doble frontlykter uten et ekstra glass foran, eksostuter ut til siden eller midt på (absolut høy cool-faktor), "slanke" nyrer... og en modell hadde til og med ikke mindre enn 4 rondeller...
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 vis et bilde der bilen er "lukket".. altså alle dører og sånt er ijen..heftig bil.. Her er bilder med alle "nødutgangene" lukket.
mortena Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Ahhhh.. Hva kan man si.. Halleluja er det eneste dekkende jeg kommer på! Fantastisk pen bil! Gleder meg som en unge til jeg får råd til å ha en slik som nr. 2 bil. Kun til kosebruk. Denne var sinnsykt pen!
Øyvind L. Skrevet April 21, 2006 Forfatter Skrevet April 21, 2006 Takk. Jeg er ganske godt fornøyd med den selv..hehe. Er mange som snur seg etter den ja..
BalleKnalle Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Ikke noe mindre enn perfekt utrolig pen bil og smakfulle felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå