Gå til innhold

Anlegg i E46


Anbefalte innlegg

Tja.. Paulsen her har akkurat gjort det på den måten og han har fått dynamostøy. Skulle ikke tro at det hadde noe med den å gjøre men. Har selv brukt en sann det funket til lyd det da. Men jeg liker å ha litt mere instilingsmuligheter fra førersetet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Innstillingsmuligheter trenger jeg ikke så mye av ettersom jeg bare skal bygge inn en subber. Klarer fint å justere den på min stakkars 2-kanals JBL power forsterker (lurer på om det går an å brokoble denne jeg? hmm..). Dynamostøy unngår man vel hvis man er nøye med jording? Har ihvertfall fungert før det.. Hjertelig takk Nautilus, da er det bare å få tak i en "omformer" av litt kvalitet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvilke høyttalere anbefales å bytte til? har en bmw business cd spiller? Er det spilleren eller høyttalerene som er dårlige?

I første omgang spillern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i min e46 touring så har jeg bygd litt stereo! har forsterker og subb i reservehjulsbalja,eneste som synes er gittret på subben som er nedfelt i bagasjeroms gulvet! har også montert et focal frontsett! signal til forsterker tapper jeg fra bakhøytalerne, lyden er kjempebra,savner kanskje litt justeringsmuligheter men funker fint når det er innstilt orntlig!

kontakt nautilus så får du nok et godt tilbud på en lik pakke som jeg har! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...