Arimanni Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Satt og leikte meg med tanken om at det snart er mai og da er det kald pils som teller Finnest det kjøleskap til BMW E34? Eksisterer det eigentleg? Og kva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 dont drink and drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Du kan jo bare slenge en kjøleboks i bagasjen. En sånn men 12V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Jeg vet at på Toyota biler får man et slags kjøleskap i hanskerommet. Hvis du har stor midtarmlener bør det være det beste stedet å ha kjøl i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Bilxtra har kjølebokser og kjøleskap til bil. Har vært inne på tanken selv. I denne pdf`n finner du det de har http://www.bilxtra.no/Documents/Side%2059-94.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 hehe... at det er problem å slenge inni eit er det ikkje tvil om. Men eg tenkte på eit kjøleskap som blir montert der skiposen er no. Hadde vore ganske heftigt å ha kjøleskap istaden for kjøleboks som me hadde i fjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Joda, BMW leverer kjøleskap til enkelte modeller istede for skipose. Jeg tviler på at det ble levert originalt kjøleskap til E34, men BMW tilbyr dette til E65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 ganial idè da!! hmm.. bytte ut ski posen med kjøle boks... hmm... hehe... kald pils er ikkno særlig godt i sola hel da! hmm... eller bare bygge den inn i bagasje rommet går ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 kunne tenkt meg en Humidor til bilen jeg det hadde vært fint.. Levere ikke BMW det også i 7'ern ? eller var det bare Rollsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Hva er humidor? Entertainment i baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 oppbeavringsboks for cigarer så de holder riktig % fuktighet. ideelt sett 67% syns jeg å huske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Sigar er bra,selv fortrekker jeg Montecristo No 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 nettopp kjøpt 25 Cohiba Esplèndidos. Gleder meg til å fyre opp en. Til nå er min fav Cohiba Siglo III ( som var den første jeg noengang røyket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Joda, BMW leverer kjøleskap til enkelte modeller istede for skipose. Jeg tviler på at det ble levert originalt kjøleskap til E34, men BMW tilbyr dette til E65.Veit at dei tilbyr det til E65 og nyare BMW modeller, men om dei leverte det til E34 også? Får leite litt og høyre med GS og sjå kva eg kjem fram til Kald pils skal det iallefall bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Har en kompis som har minibar i sin E34 M5. Vistnok originalt ekstrautstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå