[space] Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Noen bilder etter vårpussen i dag. Vasket og polert. Her har dere et intrykk av orginal Mtech understell. Alt i alt ganske fornøyd! Mulig jeg dukker opp på Tryvann i morra. edit: hadde visst lagt inn 2 av samme bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Se veldig bra ut det der . Hvilken polish brukte du? Brukte du polermaskin og evt. hvilken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Ser veldig bra ut dette. Jeg har også fått gjort unna vårpussen og er klart til Tryvann i morgen (med vinterdekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Brukte håndkraft og autoglym ultra deep shine. La på med Meguiar application pads (svamp) og tok av med Autoglym hi-tech finishing cloth. (eller fiberklut som jeg pleier å kalle det...) Brukte også Autoglym paint renovator på "problemområdene" på bilen. Hjalp faktisk rimelig bra. Det som er dritt med å polere og være skikkelig nøye med hele bilen er at en ser hvor mye småriper bilen faktisk har. Har fortsatt en del små-små riper i bl.a. panseret, som sikkert hadde gått bort ved maskinpolering, men er fornøyd alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 syns det så meget vakkert ut jeg.. godt jobbet.. ikke noe som er bedre enn en skikkelig ren og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Blei blank og fin ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeeez som den skinner! Bra håndarbeid! Sort er pent når det er rent.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Nice Vårpussen er den mest morsomme shiningen av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Najs! Ser du bruker samme poleringsprodukter som meg. Har også den samme erfaringen at den eneste negative med slik shining er at man ser ALT, og man blir liksom aldri ferdig. Men man må jo bruke bilen også, selvom jeg gjerne ville hatt den inne i stua av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
earl-t-james Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 nåken her som he prøvd teflonbehandling av lakken? e d nåke å satse på? hørt d skal vere ganske dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 nåken her som he prøvd teflonbehandling av lakken? e d nåke å satse på? hørt d skal vere ganske dyrt.. Sjekk i den store poleringstråden en liten tid tilbake. Mye sterke meninger både mot og for teflon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå