Budda Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Kjetil 323i E36: jeg vil nok tro det er 19" ja:) var det sist jeg sjekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Meg og bilen min jo! Hehe.. Var forøvrig meget pen den bilen din Får vel takke for en litt "rykkete" kjøre tur ned fra Tryvann (når du skulle på bensin stasjonen eller noe), jeg som lå bak deg i en sort e36 Hehe, ja la merke til deg ja. Fine veger opp/ned der sånn FIkk litt rare blikk fra alle kollenfolka som var ute å gikk søndagstur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Noen som forresten vet om dette er 18" eller 19"? Du ser vel det..? Det ser ikke bra ut, ergo 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Må si denne var min favoritt. Dro tidlig selv også, var veldig kaldt der oppe, så virket det som det tok veldig lang tid før det ble servering av noe varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 OT: TBG.E30, jobber du på e18 motorsenter? Så bilen din der istad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 OT: TBG.E30, jobber du på e18 motorsenter? Så bilen din der istad. Går egentlig på omskolering nå, men hjelper litt til der i dekkrushet. Var med da det startet opp, men sluttet å jobbe der fast for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Var masse fine biler å se på ja. Artig med slike sammenkomster,gleder meg allerede til neste.. Dessverre rakk ikke min å bli lakkert,stod der ripete å fæl etter hærverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Var masse fine biler å se på ja. Artig med slike sammenkomster,gleder meg allerede til neste..Dessverre rakk ikke min å bli lakkert,stod der ripete å fæl etter hærverk. Har du satt på de org baklyktene igjen? Så ut som du hadde bytta med den røde caben ved siden av din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå