Kevin=) Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Du må vel ha noe personlig imot Håkon du eller? Han har muligheten til å kjøpe en M3, da er det ikke så mye å tenke på spør du meg...Døvekt? Hvor mye veier egentlig denne caben? 1500 kg? Tror nok det drar greit uansett jeg! Jeg gratulerer hvertfall hvis det blir E46 M3 på deg Håkon, og sier ikke nei takk til en prøvetur! ingen ting personlig, men når jeg sier døvekt så mener jeg hardtoppen da han syntes det er harry å kjøre med en cabb med taket nede.. hvis jeg hadde hatt muligheten til å kjøpe en m3 cab til 400000 kr så hadde jeg ikke brukt tiden min til å spørre folk på nette hva folk syns om den, bare å sjekke på finn hvor mye penger det er å tjene på den da.. så en der i dag som man kunne få kjøpt for 350000 kr utollet. og de ligger på godt over 550000 kr ellers.. I dette tilfellet er det jo en såpass enkel sak.. billig m3 med muligheter for å tjene penger på den.. hvem sier vel nei eller gidder å tenke seg om to ganger da? syns det er rart om han velger å IKKE kjøpe den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 ingen ting personlig, men når jeg sier døvekt så mener jeg hardtoppen da han syntes det er harry å kjøre med en cabb med taket nede.. hvis jeg hadde hatt muligheten til å kjøpe en m3 cab til 400000 kr så hadde jeg ikke brukt tiden min til å spørre folk på nette hva folk syns om den, bare å sjekke på finn hvor mye penger det er å tjene på den da.. så en der i dag som man kunne få kjøpt for 350000 kr utollet. og de ligger på godt over 550000 kr ellers.. I dette tilfellet er det jo en såpass enkel sak.. billig m3 med muligheter for å tjene penger på den.. hvem sier vel nei eller gidder å tenke seg om to ganger da? syns det er rart om han velger å IKKE kjøpe den jeg Da får vi se om det blir kjøp eller ei. Jeg setter 100 spenn på kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 kan jeg i alle fall møte opp på bmw-treff med noe litt spennende. Hyggelig å se at folk er positive. er det unormalt av meg å ville vite hva det koster å holde en bil når man vurderer å gå til anskaffelse av en ? trodde det var ganske normalt jeg ... greit å vite det på førehand en å få baksmellen efterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Da får vi se om det blir kjøp eller ei. Jeg setter 100 spenn på kjøp! skal jeg dra den helt ut å sette 100 i mot da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 er det unormalt av meg å ville vite hva det koster å holde en bil når man vurderer å gå til anskaffelse av en ? trodde det var ganske normalt jeg ... greit å vite det på førehand en å få baksmellen efterpå.. Er da noen som har uttalt seg om det da... Med en råsjans vil jeg påstå det er dyrere å vedlikeholde E32'en du kjører rundt i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Det her høres da interessant ut. E46 M3 er min "oppnåelige drøm", så her er hva jeg mener; I utgangspunketet en utrolig flott bil, men for MIN del trekker fargen ned, sølv er utrolig kjedelig og ja, grått... Hadde jeg hatt valget mellom Coupé og Cab, ville jeg garantert valgt Coupé. Liker i utgangspunktet ikke biler uten tak med fler enn to seter. Og for din del Håkon må det jo trekke ned at det står E39 M5-felger på den. Minnes du hadde en kommentar en gang om at det var teit å ha felger fra en annen modellserie... Ellers så er det jo bare å slå til på det her om du har finansiell mulighet. Om du får den virkelig billig (3-400000) kan du jo som nevnt over her, tjene penger på den. Og det er det ikke ofte man gjør på en bil... Og om du kjøper den kan du jo overbevise meg om at Cab med flere enn to seter er bra, ved å ta meg med på en prøvetur... Om du kommer over stadiet hvor du synes det er harry å kjøre med cabben nede vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Kevin=): bets on! Hører du Håkon? Jeg stoler på deg nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Tror jeg bare skal teste bilen og se hvordan den er... kanskje jeg blir komplett forelsket.. hvem vet.. takk for alle svar i alle fall .. ble litt klokere av det.. kan legge ved grunnen til at bilen selges billig : Den var i utgangspunktet en del av et dødsbo. Nåværende eier skal flytte til Sør America og trenger ikke bil i norge lenger. derfor selges bilen. prisen er lav fordi det er en veldig god venn av meg og fordi selger ikke trenger noen fortjeneste på bilen + at han ønsker å ha den innen rekkevidde for å ha den som et minne av personen som kjøpte den ny ( hans bror ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Kanskje ikke så lurt å selge videre da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hvis du får bilen billlig er det ingen ting som burde stoppe deg. Du burde absolutt kjøpe denne M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hvis du får bilen billlig er det ingen ting som burde stoppe deg.Du burde absolutt kjøpe denne M3'n Ja! Go for it!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ut fra den forklaringa der, ville jeg nok slått til om jeg hadde finansene i orden. e46 m3 er helt klart min oppnålige drøm også. coupeen ligger nok hakket over caben på lista, men jeg hadde aldri slått ned en god deal på en cab heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 noen her som åpenbart ikke skjønner poenget.. greit nok.. gidder ikke forklare premisset enda en gang. jeg kjenner jo karen som selger bilen bedre en min egen bukselomme.. klart det ikke er noe muffens på gang ... kan jo se på det som en tjeneste eller noe .. er vel mer en nok hester til å dra rundt på en cab, vel ? om ikke syns jeg folk begynner å bli litt vel bortskjemte på fart og aks. Du må se innslaget i Autofil da de tester E46 M3! Får frysninger hver gang jeg titter på det.. Ligger det på nett? link?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ligger på NRK sine nettsider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 jaja, da har ihvertfall jeg fått hentet meg en e46 cab(325ci). Synes 325en går bra, så jeg sier bare løp og kjøp ang denne m3'en håkon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå