Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, da var det tida for vinterhjul på Touringen. Og før denne vinteren har jeg skaffet nye hjul :P . 8,5x18" ACS kopier med 225/40 Hankook Icebear W300 dekk. Ser meget bra ut syns jeg, men er litt spendt på hvordan de kommer til å virke på vinterføre. For å si det sånn, så har jeg fortsatt 15" liggende hvis det oppsettet ikke er brukenes 8) . Noen før og etter bilder her.

ps9ns028myp8jorss2dw.jpg

8kr1r5xhsrbrype0l7qw.jpg

dbnv1i4fpc9b2pkuaate.jpg

9s5lbjv8yxq6eqdzryfj.jpg

d3xa2i4vm9iq58hnl0ho.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent det Steffan :-).

Spent selv med innkjøpte 16" felger og Dunlop Graspic 215 55 16 dekk. Dekka ser nye ut, men desverre veldig gml etter dato stemplingen. Så får se selv om det kansje blir 15" stålfelg med kapsler, blir det for ille. Var litt stresset så glemte se på dato merkinga. He he

Her er et bilde av min med vintersko:

0hbodw3uy3e28m3ve28a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk folkens! Kommer tilbake senere ja, om hvordan de fungerer på skikkelig vinterføre. Datostemplinga sier uke 34 i 2006, så de er ikke så gamle. Men jeg må si jeg syns de virker litt harde i gummien, men det er vel hastighets koden som gjør det(?), som er: V= max 240km/h :shock: .

Velvel, har sett en test av disse, som ga de ganske gode resultater. Men det var riktig nok, test av dekker til SUV... :P .

Ihvertfall utrolig mye mer støysvake enn mine slitte Khumo sommerdekk 8) .

Glenno: Fine vintersko du har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt at du fikk bruk for felga jeg solgte deg da:) Hehe.

Lakkerte du de eller? Ser veldig pene ut nå.

Hallo ja :P . Har pussa, sparkla og lakkert de litt, samt nye emblemer. Ble ikke så aller værst, men de er ikke 100% strøkene.

Men jeg er strålende fornøyd med å ha disse som vinterfelger. Så håper at dekka er nogenlude brukenes på vinterføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...