Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, se der ja. Er det bare i senter emblemet eller er det nedre blå emblemet også?

Har du dele link? (upps, ikke meningen kopier alt du gjør men kan deseverre ikke fornekte at dine oppgraderinger gjør noe med mitt hode), he he ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vi teste kjørecomputeren min i bilen din en dag, Steffan? Er ikke sikkert det funker, for du har vel ikke CC i instrumentpanelet? Du må nok ha fra en 518i/520i.. men vi kan jo prøve.

Det er intressant ja! Kan komme opp til deg en dag jeg. Har friperiode nå, men er j.... mye greier(ørten julebord f.eks) som skjer :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter fargen du har på Touringen? Syns den ligner på den blå fargen jeg har på E39'n.

Fargen heter Orientblau metallic, f.kode 317. Kan ikke se jeg har sett noen tråd om din E39 |Andreas|. Få lagd deg en tråd med masse bilder, og gratulerer med "ny" BMW forresten :P .

Har du solgt E46'n?

hos deg eller på jobben min. No prob det heller.

Jobben din hadde vært helt konge, hyler på deg på MSN seinere idag så avtaler vi :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter fargen du har på Touringen? Syns den ligner på den blå fargen jeg har på E39'n.

Fargen heter Orientblau metallic, f.kode 317. Kan ikke se jeg har sett noen tråd om din E39 |Andreas|. Få lagd deg en tråd med masse bilder, og gratulerer med "ny" BMW forresten :P .

Har du solgt E46'n?

Ja, da er det samme farge :wink: Har du brukt Meguiars på denne? Ser så fin ut i lakken :o

Har ikke fått lagt ut noe tråd om denne enda, kommer senere i kveld tenker jeg :). Har ikke solgt Coupeen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det samme farge :wink: Har du brukt Meguiars på denne? Ser så fin ut i lakken :o

Ja, har brukt Meguiars i år, med meget godt resultat 8) . Denne er fin i lakken, selv etter så mange år. Men har litt steinsprut på panser og front som irriterer meg :( . Så det blir nok en slik steinsprut behandling til våren :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har faktisk ikke sett denne tråden før nå... og synd var det, for dette er den desidert peneste E34 touringen jeg har sett! :)

Virkelig en pen og godt utstyrt bil, som har fått helt rette oppgraderinger :)

Er det lov å spørre om km-stand på bilen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke sett denne tråden før nå... og synd var det, for dette er den desidert peneste E34 touringen jeg har sett! :)

Virkelig en pen og godt utstyrt bil, som har fått helt rette oppgraderinger :)

Er det lov å spørre om km-stand på bilen..?

Takk takk du! Den rundet faktisk 175000 på vei hjem fra nattevakt igår :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kom vinteren til Vestfold også, og den første skikkelige testen av de nye vinterdekka er utført.

Og ja, det slenger godt. Skal ikke mye gass til, før det spinner. Er nok mye på grunn av bredden, og ikke minst at de har hastighetskode V, som gjør de harde. Men syns feste ved oppbremsing bra, bedre enn forventet.

Så kommer ikke til å legge på det gamle vintersettet enda ihvertfall.

Ellers så var det å fylle opp Touringen med kjærring, unger og ski idag. Morro å teste bortoverskikunnskapene igjen, men fy flate å dårlig form det går ann å ha. Godt kidsa er små ennå, slik at det enda går ann å henge med :lol: .

Slenger ut noen vinterbilder av Touringen 8) .

lxvtcatkq5uz6s5p5lwj.jpg

nlcl2dloshwldwl9j220.jpg

c6wuhycdoqmqbhqj0ggs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert Steffan. Bilen din har blitt helt rå! :D

Godt vinterdekkene fungerer greit. Er ikke vanskelig å unngå hjulspinn når man har slike dimmensjoner, dette får man nok uansett dekkmerke. Jeg kjente at jeg måtte tenke meg om en gang eller to når jeg var ute å kjørte ista. Men, det er verdt det.. 8)

Jeg må også tilføye at jeg har sans for skiboksen din. Nå bruker jeg riktignok ikke skiboks ofte, kun et par ganger i året, men kunne tenkt meg en ny en som var lakkert i bilens farge. Har en i svart, men er ikke så glad i fasongen på den. Hva slags skiboks er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Saltkjelen & Marius Paulsen :D .

Skiboksen ja, den er ikke ofte på bilen. Helt unødvendig å kjøre rundt med den når den ikke er i bruk. Har kjøpt en slik Thule Boxlift 571, som gjør det enkelt å montere/demontere for en person.

Skiboksen er av merke Packline, noe mer vet jeg faktisk ikke :lol: . Kjøpte den brukt på QXL. Den er ikke helt strøken, men helt grei. Har vært inne på tanken om å lakke den i bilens farge, men det prioriteres ikke enda :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...