Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:o:o:o

Trist at du vurderer salg av denne nydelige E34'a, denne må være et av de peneste eksemplarene som er å oppdrive. Realistisk prisantydning, denne burde bli solgt raskt. Lykke til med salg, du kommer til å angre! ;)

Det er vemodig ja, har bare vært fine år med denne bilen. Men syns det er på tide å prøve noe nytt 8) .

Se her ja Steffan. Den blir nok solgt fort..

men desto bedre, ny bil på tunet enda raskere :)

Om den blir solgt fort har jeg ingen formening om. Men hadde ikke gjort noe, så da kansje jeg har "ny" BMW til Rudskogen dagene :P .

Fikk dessverre ikke stablet på plass til kjøp. Heldig den som får denne. :wink:

Kommer vel på vårmønstringen om den ikke blir solgt før søn vel?

Ja det er synd du ikke har kjøpt den. For da hadde jeg visst at den var i gode hender :) .

Og regner med at den ikke er solgt før Søndag, så den blir å se på Valle Hovin 8) .

E39 540i du sikler på nå, skjønner jeg :wink:
ja! hva blir neste bil?? tenkte også at en 540 av noe slag, kun er det rette valget for Hr C.. :wink:

Yess gutta, det er en modell som er meget aktuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Steffan.. Du kan da ikke selge et slikt smykke som dette.. Denne bilen vil jo bare stige og stige i verdi med årene som kommer - så godt som denne er vedlikeholdt. Får uansett håpe at de nye eierene passer like godt på bilen som du har gjort. Det fortjener den. Blir bra om du finner en strøken E39 540i, da MÅ du love å montere Eisenmann.. 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Steffan.. Du kan da ikke selge et slikt smykke som dette.. Denne bilen vil jo bare stige og stige i verdi med årene som kommer - så godt som denne er vedlikeholdt. Får uansett håpe at de nye eierene passer like godt på bilen som du har gjort. Det fortjener den. Blir bra om du finner en strøken E39 540i, da MÅ du love å montere Eisenmann.. 8):D

Ja, det er ikke med størst glede jeg selger. Men ønsker å teste ut noe annet nå. Håper også at den kjøpes av en entusiast :wink: .

Og ta det helt med ro Saltmannen. Blir nok Eisenmann på min neste BMW etterhvert 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Magnus!

Har fått noen henvendelser, også selvfølgelig fra disse morroklumpene som ønsker å betale godt over prisant. med mnd. avdrag :stupid: .

Og ja, det blir ikke noe diesel på meg! Har samme oppfattning som deg når det gjelder karakteristikk og kjøreglede :P .

Sliter heller ikke med drivstoff økonomien, bruker jo 1100-1200kr i mnd. på bensin på to biler idag. Så om jeg kjøper V8, V10 eller V12 så går vi nok ikke "konk" for det :lol: .

Det jeg tenker mer på, er at det generelle bilholdet kan øke endel med større og kraftigere motor. Samt at jeg ser på biler som allerede har noen år på baken. Har ikke tenkt å bruke veldig mye over 200K på bil nå 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker mer på, er at det generelle bilholdet kan øke endel med større og kraftigere motor. Samt at jeg ser på biler som allerede har noen år på baken. Har ikke tenkt å bruke veldig mye over 200K på bil nå 8) .

neida.. ikke bekymre deg. det handler bare om prioriteringer 8)

og v8ern til bmw er vel forholdsvis skuddsikre... ( ? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er go-bilen min solgt :| . Utrolig rart å se den kjøre av gårde, og vite at jeg høyst sansynelig ikke får se den/kjøre den igjen!

Menmen, alt har sin tid. Og jakten på annen BMW er igang, da med mer motor og helst litt nyere enn den jeg eid de siste åra :) .

Touringen kommer til å gå i Brønnøysund traktene fremover. Håper ny eier fortsetter å ta vare på den :!: .

Her er mine siste bilder av den.

db5vcwz18n9t8sc1pn4u.jpg

gsk0oyuwezry04dwoggb.jpg

vh84fqg0730anhzgeq0a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var triste greier Steffan, men på en annen side svært bra at salget gikk så fort og smertefritt som det gjorde. Skjønner godt at det var tøft å ta farvel til god-bilen din, det var virkelig et smykke! Både håper og tror at den nye bilen din blir minst like bra, om ikke bedre. En 540i med Eisenmann'erne er jo ikke feil det heller.. 8)

Skal virkelig bli spennende å følge jakten på ny bil Steffan. Du vet, du får jo rimelig greie E60'er til en "ok" penge.. Du er velkommen i E60/E61 klubben.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...