BMWPower Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Åssen bakrute senker har du?Lurer lit tpå en sånn selv, er vel eneste jeg mangler i form av styling For å være heilt ærlig, så vett jeg ikke helt hva merke den er. Kjøpte den bare av en for leeeenge siden, bare tilfeldigheter jeg hadde den liggende. Men den er ganske genial, for jeg kjøpte en litt mindre antenne og fikk plass til og gjemme den under bakrute senkeren. Helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Men den er ganske genial, for jeg kjøpte en litt mindre antenne og fikk plass til og gjemme den under bakrute senkeren. Telefonantenna? den som står i ruta? Har fundert litt på det nemlig, skal bestille ACSchnitzer sin nå og eg syns det er litt tungt å sette borren i den Kjedelig viss eg bommer for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Men den er ganske genial, for jeg kjøpte en litt mindre antenne og fikk plass til og gjemme den under bakrute senkeren. Telefonantenna? den som står i ruta? Har fundert litt på det nemlig, skal bestille ACSchnitzer sin nå og eg syns det er litt tungt å sette borren i den Kjedelig viss eg bommer for å si det sånn.. Telefonantenna ja. Du må for all del IKKE borre i bakrutesenkeren. Såg en som hadde gjort det, det såg helt grusomt ut. Pluss du kan jo være uhedlig og bomme litt. Gå på bil tema og kjøp en liten antenne, se heller om den passer under. Det gjor den på min, og like god dekning på tlf.en Billig og god løsning. Har fått motert M5 fanger i helga også, ble ganske godt fornøyd me det. Men har ikke montert M5 E60 riller, tror ikke jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Syns nesten den forrige fangeren din var stiligere,vart litt mykje åpen rom der liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 M5 fanger på E39 gjør seg utrolig bra, har det samme på min. Men den riegerleppa du hadde på originalfangeren ble ikke feil den heller. Bra blei det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Ble veldig bra med M5 fanger syns jeg . Men syns kansje den var penere uten lyktespoilere? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ble veldig bra med M5 fanger syns jeg .Men syns kansje den var penere uten lyktespoilere? . Nja, skeptisk... Liker den best med, men smak & behag. Var ok med Rieger også, men "in real life" er den mye bedre med M front, ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Synes bilen ble meget pen med M5 fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Veldig pen bil =) Gratulerer =) En ting hadde gjort seg i tillegg til alle dine planer en bakrute senker =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ble veldig bra med M5 fanger syns jeg .Men syns kansje den var penere uten lyktespoilere? . Nja, skeptisk... Liker den best med, men smak & behag. Var ok med Rieger også, men "in real life" er den mye bedre med M front, ingen tvil om det. Nydelig med M5 front! Klart best! Den bilen der blir bare penere og penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Veldig pen bil =) Gratulerer =) En ting hadde gjort seg i tillegg til alle dine planer en bakrute senker =D ??? Har jo bakrute senker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Da er bilen solgt Ganske trist å selge bilen, sjøl om jeg hadde satt den til salg. Savner den allerede, men men... Håper jeg blir fornøyd med den nye jeg skal hente på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Hva er det forno da? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hadde jo egentlig mest lyst på en 535/540 E39. Men av div grunner(bla samboer ), skal vi kjøpe en 320D Touring 2003mod. Har ikke hatt BMW diesel før, så jeg er litt spennt. Får håpe jeg klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Det tror jeg du kommer til å klare Ikke dum den 150 hester'n der! Håper ikke savnet etter 6'er lyden blir for stort da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå