JAL_535i Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Likte den!Nå er det bare å fjerne 528i merket for å få et enda mer clean look! Ja, bedre uten.. Men litt kjekkt å ha det der også, da di fleste E39`er som går rundt omkring er 520i HEEEY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Likte den!Nå er det bare å fjerne 528i merket for å få et enda mer clean look! Ja, bedre uten.. Men litt kjekkt å ha det der også, da di fleste E39`er som går rundt omkring er 520i HEEEY!!! hehe........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Denna bilen blir bare finere og finere, keep up the good work, herlig syn for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Noen flere bilder i go veret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Pen bil du har, sånn ca lik som min, bare jeg har M5 fanger. Vurderer nesten RH sine kopi hjul når jeg ser din, men har lyst på mer kant =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 PENT! Er det org Hella facelift lykter eller FK ? Må få xenon inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 Pen bil du har, sånn ca lik som min, bare jeg har M5 fanger.Vurderer nesten RH sine kopi hjul når jeg ser din, men har lyst på mer kant =) Skal ha full M5 styling på min også, kommer i juni. Lyst på kant? Er jo en bra kant bak på felgene mine da, 9.5*19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 PENT! Er det org Hella facelift lykter eller FK ? Må få xenon inni der Er selvfølgeligt org Hella, FK lykter er noe dritt!! Xenon er kult ja, men for den prisen jeg må betale for og bygge om til xenon får jeg nesten komplett M5 styling, så d regnestykket var ganske enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg har Xenon på¨min forresten. Lyser ektremt mye bedre enn vanlige lys. Men som du sier, det koster mye ! Men åssen får du full M5 styling til å koste like mye som Xenon lys? Får du innkjøpspris på stylinga ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg har Xenon på¨min forresten.Lyser ektremt mye bedre enn vanlige lys. Men som du sier, det koster mye ! Men åssen får du full M5 styling til å koste like mye som Xenon lys? Får du innkjøpspris på stylinga ellerno? Ombyggning til xenon koster jo 12-14000kr, alt etter hvor du handler. Stylingsettet koster jo noe det samme. Så det blir styling på meg såfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Orginal M5 styling koster nok noe mer. Bare fangeren har en pris på rundt 12k med alt tilbehør, bakfanger koster vel en 5-6 lapper Så skjønner ikke hvordan du får til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0berg Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Veldig pent! Syk forskjell når du skiftet felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 PENT! Er det org Hella facelift lykter eller FK ? Må få xenon inni der Er selvfølgeligt org Hella, FK lykter er noe dritt!! Xenon er kult ja, men for den prisen jeg må betale for og bygge om til xenon får jeg nesten komplett M5 styling, så d regnestykket var ganske enkelt Sjekk http://www.dybvik-trading.no/...ga selv 2500 ca for mitt sett..lyser bedre enn org xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 pen slede anyway!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 gratulerer med ny bil pent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå