BMWPower Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Orginal M5 styling koster nok noe mer.Bare fangeren har en pris på rundt 12k med alt tilbehør, bakfanger koster vel en 5-6 lapper Så skjønner ikke hvordan du får til den prisen http://www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 PENT! Er det org Hella facelift lykter eller FK ? Må få xenon inni der Er selvfølgeligt org Hella, FK lykter er noe dritt!! Xenon er kult ja, men for den prisen jeg må betale for og bygge om til xenon får jeg nesten komplett M5 styling, så d regnestykket var ganske enkelt Sjekk http://www.dybvik-trading.no/...ga selv 2500 ca for mitt sett..lyser bedre enn org xenon. Har sett på dette før, og kommer sikkert til og handla der når jeg har fått stylinga på plass. Men kan jeg montere disse setta når jeg har kjørelys på bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Må huske å skru av og på lysene manuelt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Men kan jeg montere disse setta når jeg har kjørelys på bilen?? Jeg har montert det settet, og jeg har kjørelys. Fungerer helt fint det. Herlig lys . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Lenge siden du monterte? Er sikker på at jeg har lest en plass at det er noe pulser eller noe som er skadelig for xenonen? Sikkert hvis lyset står på mens du kinner på motoren? Skal vel helst ha konstant spenning på ballastene, ETTER du har startet motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Monterte de i September 2005, og har ikke hatt noen problemer med de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Fin bil. Komplett org E39 M5 pakke koster en 10-12 hos stylabilen og GS bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Lenge siden du monterte?Er sikker på at jeg har lest en plass at det er noe pulser eller noe som er skadelig for xenonen? Sikkert hvis lyset står på mens du kinner på motoren? Skal vel helst ha konstant spenning på ballastene, ETTER du har startet motoren. Er akuratt dette jeg også har lest, men kanskje d er en annen type dette?? Er såfall kult med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Lenge siden du monterte?Er sikker på at jeg har lest en plass at det er noe pulser eller noe som er skadelig for xenonen? Sikkert hvis lyset står på mens du kinner på motoren? Skal vel helst ha konstant spenning på ballastene, ETTER du har startet motoren. Er akuratt dette jeg også har lest, men kanskje d er en annen type dette?? Er såfall kult med xenon Står litt om det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Kjøp orginalt om du i det hele tatt skal kjøpe, du får hva du betaler for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Kjøp orginalt om du i det hele tatt skal kjøpe, du får hva du betaler for! Aktuelt... 13000kr? Kan kjøpe mange ettermarkeds sett til den prisen. "VIGTIG!! Hvis din bil er utstyrt med kjørelys, så er det vigtig at du kobler det fra, xenon- settet er utviklet til modeller uten kjørelys, og impulsene fra kjørelyset vil ødelegge startelektronikken. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kjøpe org til 13000kr?? Kjempe aktuellt Kult med xenon, men ikke SÅ kult da...... Mye annet å bruke pengene på før d Hvordan kobler jeg fra kjørelyset da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Snakket med GS idag BMWPower, den prisen på M-tech stylinga er "basic". Mangler alle tingene du nevnte for meg når vi snakket om koed også. Bare fronten komplett kommer på 8000 +moms. Kjørelys må omprogrammeres. Er lysene dine på uansett om du har bryteren i stilling 0 eller 2? Lysene mine er av i stilling 0, og skrur seg av/på med tenningen på stilling 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2006 Snakket med GS idag BMWPower, den prisen på M-tech stylinga er "basic".Mangler alle tingene du nevnte for meg når vi snakket om koed også. Bare fronten komplett kommer på 8000 +moms. Kjørelys må omprogrammeres. Er lysene dine på uansett om du har bryteren i stilling 0 eller 2? Lysene mine er av i stilling 0, og skrur seg av/på med tenningen på stilling 2. Har jo snakkt med Daniel på Koed om den stylinga, og fått en helt annen pris. Så derfor handler jeg hos Koed Lysene mine står på uansett, men kan jeg bare omprogammere di hos f.eks Bavaria da??? Da må jeg jo få fikset det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg har xenon fra dybvik i mine lykter, det funker knall =) og ja facelift lyktene gjør så UTROLIG mye for bilen sitt utseende =) den borringa i bakskjermen var jo litt spennende ja, men ikke noe vanskelig nei =) keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå