Gå til innhold

Ny bil! BMW e46 325ci cab nye bilder 28 april!

Share

Anbefalte innlegg

Da kjøpte jeg meg en ny cab, 2001 325.

Tidligere vært en skolebil, men bortsett fra litt innvendig slitasje føles den like tight og fin som en ny e46!

Må ta noen nye bilder men 18'' på, har fått 20mbit linje hjemme nå så gleder meg til å komme hjem.

Her er noen bilder, hva synes dere?

1045070_bilde1_bilenemine019.jpg

1045070_bilde6_bilde101.jpg

e36 cabben er forresten tilsalgs nå:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20986

Knallvær på vestlandet idag igjen så fikk endelig tatt noen egne bilder, trenger et nytt kamera til sånt ser eg!

325ci.jpg

325ci5.jpg

325ci_1.jpg

325ci_2.jpg

325ci_3.jpg

325ci_4.jpg

325ci_6.jpg

325ci_7.jpg

325ci_8.jpg

325ci_9.jpg

325ci_10.jpg

325ci_11.jpg

Knall å kjøre med toppen av i go været. Skal polere bilen og drikke øl senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E46 cab er jævlig fin rett og slett!!!

Skolebiler ja, blir vel bra vedlikeholdt og stelt med, men har sikkert gått endel km.

Men flere bilder, interiør og fortell om utstyr evt planer etc.

Grattis med nydelig bil, på et riktig tidspunkt!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre hvor mye en skolebil går for mindre enn andre biler i samme kategori? Hvis det i hele tatt er noen prisforskjell.

Jeg hadde ikke betalt like mye for denne som det tilsvarende bil med lavere km stand ligger på.

Pr nå ser jeg en stk 325ci ligger på autodb, men er gått litt den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 cab er jævlig fin rett og slett!!!

Skolebiler ja, blir vel bra vedlikeholdt og stelt med, men har sikkert gått endel km.

Men flere bilder, interiør og fortell om utstyr evt planer etc.

Grattis med nydelig bil, på et riktig tidspunkt!

:wink:

Utvendig er bilen bra strøken, men som sagt innvendig er det litt småhakk og det velkjente slitasjen på setet. Men det var ikke så gale som jeg hadde trodd.

På det tekniske er det kun taggene på parkbrems samt foringene på giroverføring som må skiftes.

Har ikke spart på utstyret på bilen heller; e. sportseter med memory, xenonlys, regnsesnor, cruisecontrol, m-tech-multifunkisjonratt, kjørecomp, org. alarm, aut. nedblendbart speil, harman/kardon anlegg m sub, ryggesensor, trange-parkeingsplass-speil(grådi festlig) osv osv. Eneste jeg savner er tv/navi. Men ser at dette kan ettermonteres, ligger på 3-7 tusen på autopower. Noen som har ettermontert dette i e46?

Eneste negative jeg har merket meg kontra e36 cab er at baksetene er elendig å sitte i. Men forsetene er derimot likeså bedre å sitte i, kontra e36 sportseter. Og det er tross alt der jeg sitter.

Planer for bilen er som nevnt tv/navi :lol:

Ellers må jeg vel spare litt på km :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil.. tror ikke det er noe problem at det har vært en skolebil... min kjørelærer var VELDIG påpasselig med sin bil husker jeg... og det er ikke så mye bomgearing og slikt heller... mulig clutchen kan bli litt slitt men den blir jo byttet når det trengs..

kjempefin bil, kjempefin motor.. gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel godt en del lengre vil jeg tro? kan jo også bli en del bomgiring e.l av ny begynnere vil jeg tippe..men sansynligvis har dem vært flinke med service..

Det er jo en ting. Men jeg regner med at siden det er skolebil så er den kjørt forsiktig. Og ikke ligget oppunder turtallsperra hele sitt liv, slik som slike biler har en tendens til å brukt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...