oddis Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Hørte noe om at han kom fra Gjøvik traktene? Geir ellernoe? Virker som om de trenger flere norsker der nede ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hørte noe om at han kom fra Gjøvik traktene? Geir ellernoe?Virker som om de trenger flere norsker der nede ja... De har fart på sakene hos Koed for tiden, men det er spesielt Norge og nordmenn som er i fokus for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Snakket akkurat med Daniel selv jeg. Han har det visst travelt med å betjene kunder fra Norge og Sverige forsto jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hørte noe om at han kom fra Gjøvik traktene? Geir ellernoe?Virker som om de trenger flere norsker der nede ja... Det stemmer nok ganske bra det.. Jeg skal gjøre mitt beste for å bistå Daniel f.o.m Mandag 19.juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Og gjett om jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Og gjett om jeg gleder meg! Hehe, da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Lykke til da, Geir Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå