Gå til innhold

Hvorfor så uklart bilde..?


mortena
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.. er vel fordi du har komprimert bildet for mye kanskje.

Prøv også å ta et utsnitt av bilen din bedre. Du har mye som ikke trengs rundt bilen på bildet, slik at du får mer av bilen i bildet.

Hvis det ikke hjelper, så kan du f.eks. sende det til meg på mail, så kan jeg titte på saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet er å bruke programmet Photofiltre (gratis) som er et meget bra bildebehandlingsprogram. Det er som ChrZZ skriver viktig at utgangspunktet er bra før man forsøker å lage en avatar. Motivet i fokus... ikke for mye "luft" omkring og ikke før høy komprimering når avataren lagres er avgjørende for et godt resultat... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noen avatar jeg .. hvordan lager man det egentlig?

"Viser et ikon sammen med din brukerinformasjon i innleggene. Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 120 piksler bredt og 80 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 10kB."

Dvs, du har et bilde av bilen din, hvorpå du bruker ditt bildebehandlingsprogram til å forminske bildet til 120x80 (eller mindre) og under 10kB.

----

mortena

peis på en mail til:

christian [AT] chrzz [D0T] no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noen avatar jeg .. hvordan lager man det egentlig?

Hvis du har et fint bilde som du kunne tenke deg var en avatar kan du enten sende bildet til meg eller legge bildet opp her inne (f.eks i "tulletråden") så skal jeg lage en avatar til deg. Alternativt laster du ned Photofiltre (se mitt tidligere innlegg) og går i gang på egen hånd... litt plunder, men du finner ut av det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...