Gå til innhold

Min BMW E46 320Ci [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen bil og jeg må si at E46 coupe er en bil jeg skal ha en gang. Men 18" på vinter? FYYY :)

Helt flott med 18" på vinter. Har kjørt med dem i hele vinter. Fra lavlandet til høyfjellet. Overhodet ingen problemer/ubehag, pluss at bilen ser OK ut fra oktober-april også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utvilsomt en nydelig bil :D

Mørkeblå, eller er det bildene som bedrar? Har selv en svart 320Ci, 2000mod, eneste forskjellen er at jeg har M-Sport fanger og M-speil.

Men det kan se ut som om fanger overhodet ikke er nødvendig sålenge en senker passe i tillegg til å investere i felger. Gratulerer med en flott bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin farge på bilen, fine felger også. Ser også utrolig bra ut med shadowline på denne bilen! Likte ikke alu-listene i interiøret så godt, men ellers perfekt.

Med beige interiør farge syns jeg trelister ser bedre ut, selv om det gir mindre sportslig look enn svart, carbon eller alu.

Girkule i skinn uansett, alu er kaldt/varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er broren til Håvard med andre ord?

Vet hvem du er da ja..

Er kompis av gamle naboen din, Brede.

Ante ikke at du hadde interesse for bil, hehe. Kanskje du har sett min utenfor hos dere, sort E36 med Breyton felger.

Mye har du gitt for felgene? Vurderer de selv når jeg skal bytte bil snart, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, stemmer...

Kan ikke huske å ha sett E36n din der, men jeg bor og har bodd i Oslo i noen år nå.

Men er titt og ofte hjemme for å vaske bilen. :)

Felgene kjøpte jeg av en kar her på forumet. Brukt kun 1 mnd.

Pakken de har på GS koster vel rundt 16000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...