///Magnus Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ja, veldig fornøyd. Har jo igrunn ingen andre referanser, men alt i alt, fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 Da har jeg montert aluringer og 6000K Xenon, samt renset K&N-filteret. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Hei. Veldig pen bil du har der ja Men disse aluringene er det mye jobb å montere di og hvor er det billigst og kjøpe de Vurderer og montere i e46'n min jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 Veldig lett å montere. Man åpner instrumentene og bare klikker dem på. Veldig fin passform. Jeg har et sett til om du er interessert i å kjøpe. Kjøpt fra www.bimmian.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 MEget lekkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Utrolig pent ///Magnus Har tenkt til og sette in alu. ringer selv, men jeg har ingen peiling på hvordan jeg skal få det til Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har et ekstra sett som sagt. Kjøp det og du har aluringer på en-to-tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei jeg vil kjøpe det,for en grei pris. hva skal du ha for ringsette da Bare og send meg en pm det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Fortsatt ikke sett bilen din! >:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2006 Nei, hehe... Er ikke så mye i Larvik. Har ferie snart, så da blir det nok litt mer bilgnikking hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Meget, meget lekker! Misunneli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Synes det så bedre ut med treverket jeg da men.. For all del en nydelig bil du har!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Disse baklyktene ville jeg vurdert, de er sykt pene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Ja, helt enig. Gått med tanker om LED-baklykter i bakhodet siden jeg kjøpte bilen egentlig. Får et mer moderne og fresht utseende. Originale koster vel flesk, men det finnes jo uoriginale også. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Dette så faktisk utrolig classy ut! Tre gir også en avslappet følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå