Gå til innhold

3stk BMW M3 E30 fra Helge Vik

Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så ut som om dette var noen meget pene E30 M3'er. Ser at km. standen på den øverste bilen er oppgitt til 12 000km - kilometersvindel?

Ser ut som om det er en grei pris på disse også. sist jeg så på E30 M3 kostet de fra 170 000 - 210 000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som om dette var noen meget pene E30 M3'er. Ser at km. standen på den øverste bilen er oppgitt til 12 000km - kilometersvindel?

Ser ut som om det er en grei pris på disse også. sist jeg så på E30 M3 kostet de fra 170 000 - 210 000 kr.

Sikkert bare bomma med en 0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar han (Helge) seg ikke _litt_ bedre tid til å skrive tekster på disse bilene. Ikke at det spiller så stor rolle for en eventuell kjøper av disse bilene, men ser da så rotete ut :?

Stortsett alle annonsene som Helge skriver er vel forholdsvis rotete da, tenker da spesielt på annonsene han har lagt ut på BMW ccn, de er nesten slik at man må anstrenge seg for å forstå..

Men det hadde jo ikke gjort noe om hadde skrevet litt mere i annonsene sine heller da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sølvgråe så pen ut. Kan ikke si jeg likte fargen på de andre.

Bladde faktisk gjennom alle m3ene i sta, men la ikke merke til navnet Helge Vik. :)

Det har jo på en måte blitt et kvalitetsstempel.

Var faktisk en del ok til salgs nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar han (Helge) seg ikke _litt_ bedre tid til å skrive tekster på disse bilene. Ikke at det spiller så stor rolle for en eventuell kjøper av disse bilene, men ser da så rotete ut :?

Tenkte på det samme! Hater rotete bil anononser! Blir så sløvt. Eksempelvis de fjottene som har et vrak av en bil, med bilstereo til 50000kr som de ikke kan dokumentere, da skriver de: "stor steiro medfølger" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå uttaler jeg meg på et generelt grunnlag,har dere ikke hørt om dysleksi(lese og skrivevansker)?Så om dere hisser dere opp av annonser som ser litt rotete ut og har litt trykkleifer her og der så tenk dere om en gang til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...