kabeldeigen Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 Heisann, leste her inne på forumet ang. få tak i rimelige BMW deler. Men kan ikke finne internett adressen igjen. Vet det ikke var GS, OS eller koed. Noen som kan hjelpe????
-Anders- Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 www.motortechnik.no kanskje? altså scmiedmann!
kabeldeigen Skrevet April 26, 2006 Forfatter Skrevet April 26, 2006 Kanskje den ja, men fikk åpnet siden. Noe "bugs" i natt, prøver igjen senere.. Har du handlet der??? Bra firma????
-Anders- Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 Kanskje den ja, men fikk åpnet siden. Noe "bugs" i natt, prøver igjen senere..Har du handlet der??? Bra firma???? Har ikke handlet der, men vet ikke om det er sånn KJEMPE billig der.. er vel det du er ute etter? å finne et billig sted å handle på. koed kommer vel best ut der vil jeg tro.
Haug530D Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 Handlet akkurat fra www.motortechnik.no for første gang og det gikk fort delene passet 100%, har oxo bestilt noen deler fra GS, de sendte pakkesporingsnr på sms, så jeg er fornøyd med begge så langt.
Trond E. Gärtner Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 Har brukt motortechnic flere ganger, fungerer utmerket. God service og bra deler.
marius paulsen Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 motortechnic er et dritt firma som bare avogtil sender ut delene som man har bestilt på nettbutikk!!! er meget fornøyd med å bruke gs bildeler! er nok ikke dem billigste men man får det man bestiller raskt! man kan hele tiden spore pakken sin! og man får også bedre priser vist man ringer dem! også godt med avslag når man bestiller mye!
TJ Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 Har handlet mye fra Motortechnik, og aldri opplevd noen problemer. Rask levering, og det de ikke har hatt på lager har de skaffet kjapt. GS Bildeler har jeg også kun positive erfaringer med. Begge er helt greie på priser.
andersen Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 Jeg har handlet endel av Motortecknik/scmiedmann. Da over disk her i Skien. God kundeservice. Har bare gode erfaringer med de.
Hügel Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Jeg har også handlet en del deler over disk i Skien. Har også brukt verkstedet noe. Jeg har kun gode erfaringer. God service og hyggelig betjening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå