piggens Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 har en cadence beast på 6-700 watt rms og trenger en monoblokk til denne som er kraftig...har ca 3000 og bruke...noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Får masse spennende til den prisen. Hva er ohmen på den bassen? Tror jeg har ett par cadence blokker liggende. Er av fjorårets modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 ohmen er vel 4...600w rms...1200 w max....er de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Enkelt spolet 4ohm? Om det er bra kommer jo helt ann på elementet. Det andre du skriver der er bare tall. Tenkte på ohmen i forhold til forsterkeren som ville passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 har en cadence beast på 6-700 watt rms og trenger en monoblokk til denne som er kraftig...har ca 3000 og bruke...noen som har noen gode forslag? se på www.ljudia.no! der skal de være billige på monoblockene fra zachry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Cadence Z9000 koster veil 4990,- selger dem for 3490,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 www.komplett.no kraftig 2 kanals monoblokk til en 2500 kroner, og den er helt ok, og fungerer sikkelig fint. tror det var 1800watt 800wattRMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 2 kanals monoblokk... Du skal leite godt og lenge for å finne ei monoblokk med 2 kanaler. Mono betyr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 ...kraftig 2 kanals monoblokk til en 2500 kroner... Likte den!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 jeg har en sony monoblokk, med to utganger stereo betyr at det kan komme forskellig lyd i høyttalerene...at lyden foreksempel kan gå fra venstre til høyre. Men med en mono blokk, så kommer samme lyden ut av hver utgang.. Sikkert dette han mener med at det var en 2 kanals monoblokk....håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 jeg har en sony monoblokk, med to utgangerstereo betyr at det kan komme forskellig lyd i høyttalerene...at lyden foreksempel kan gå fra venstre til høyre. Men med en mono blokk, så kommer samme lyden ut av hver utgang.. Sikkert dette han mener med at det var en 2 kanals monoblokk....håper jeg Men det er allikevel 1 kanal du har. De setter på 4 terminaler slik at det er lettere å kople på to elementer. Inni forsterkeren vil plussterminalene gå sammen. Og selvf. samme med minusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Men med en mono blokk, så kommer samme lyden ut av hver utgang.. Men det er allikevel 1 kanal du har. De setter på 4 terminaler slik at det er lettere å kople på to elementer. Inni forsterkeren vil plussterminalene gå sammen. Og selvf. samme med minusen. Var derfor jeg prøvde å legge trykk på utgang, ikke kanal, så det var det samme vi skulle frem til. Men det ble kanskje enda lettere å forstå slik du skrev det Så nå burde det ikke være noe tvil der ute om hva som er forskjellen på utganger og kanaler, stereo og mono. Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 18, 2006 Share Skrevet Mai 18, 2006 Men det er allikevel 1 kanal du har. De setter på 4 terminaler slik at det er lettere å kople på to elementer. Inni forsterkeren vil plussterminalene gå sammen. Og selvf. samme med minusen. ahhhh.. nå gikk det opp et for meg! Lærer noe hver dag på dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2006 Share Skrevet Mai 19, 2006 Det er det som er kjekt med disse forumene. Man har alltid noe å lære og lære bort. Sammen sitter vi på enormt med info og kompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DISTURBD Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 helix dark blue 1000.2 er en tokanals monoblokk.. i den forstand at det faktisk er to separate transistorkretser inni den.. dvs to monoblokker i en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå