|Andreas| Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Da har jeg også fått ordna meg sommer felger Jeg ble meget fornøyd Noen bilder Litt Photo Shopping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Blei ikkje så verst det der. Fin bil. Litt mer senk fremme, og nye lykter bak (kvit&rød) blir den mye bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Den ble litt høyere ja. Tenkte på just. senk forann, så jeg kan heve den litt til vinteren igjen. Lyktene skal også byttes. Må bare spare litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
johjoa Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 locking good... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 ser bra ut:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 De passet meget fint til bilen din! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Ble ikke så gærn det der |Andreas|, men du må få deg noen andre baklykter, de der er helt fæle 18" sant? hvor store dekk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 de var fine ja:D er det TSW catalyuna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 Dette her ble jo meget pent. Hvliken størrelse er dette i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocket Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 er det TSW catalyuna? Felgene heter vel TSW Kyalami, hvis jeg ikke tar helt feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Blei ikkje så verst det der.Fin bil. Litt mer senk fremme, og nye lykter bak (kvit&rød) blir den mye bedre. Skulle akkurat si det samme, flott maskin Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortena Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Pen bil! Men den trenger en omgang med et senkesett.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 er det TSW catalyuna? Felgene heter vel TSW Kyalami, hvis jeg ikke tar helt feil Stemmer det. TSW Kyalami 18" Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 Ble ikke så gærn det der |Andreas|, men du må få deg noen andre baklykter, de der er helt fæle 18" sant? hvor store dekk? Nei, baklyktene er ikke de peneste. Felgene er 8x18" og dekkene er 225/40 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten318 Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 pene felger.. rart jeg ikke har sett bilen din rundt her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts