Stonescream Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Har lyst på sota baklykter på min da, men så har jeg diamantsort E34... blir uansett ikke i første omgang. Andre ting som må fikses først. Styring, foringer og andre lite digge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Tror nok jeg hadde valgt crystal clear. LED er harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 LED er då mest moderande...men det er vel kanskje god nok grunn til å ikkje montere det og...men Led ser flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallar'n Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Gå for crystal... ___________________ Bmw for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Noen som ville ha bilder av de i mørket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå