Gunnar Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 Det finnes helt klart verre ting (og jeg ler av det selv også), men jeg gleder meg ikke til å vaske. Dashbordet og rattet går nok temmelig helt fint, men setene er det kjedelig med, heldigvis er det ikke så mye på de. Men den må ha vært der lenge, for det er ikke rent lite drit den lille dritten har lagt igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 uFLAKS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 hehe! Må le også, selv om det er kjipt. Jeg har en pappegøye, så jeg er vant med at det ligger litt fulgeskitt her og der, og den har selvsagt truffet sofa`n ett par ganger.. Det går som regel bort med varmt vann og papir/klut, så jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 så små fugler har ufattelig høy forbrenning....så det kommer gjerne en liten klatt hvert 10 - 15 min. Så den trenger ikke å ha vært der så veldig lenge. Driter også oftere hvis den er redd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 kan ikke ungå å le... men sånn e det bare... har selv hatt fugl så vet hvordan de kan være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 hehe, værre når katten driter i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 theheheehe... måtte le litt når jeg leste de svarene som hadde kommet her.. håper du får lufta bilen og vaska vekk driten av interiøret;) Ler litt til jeg om det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 beklager gunnar, måtte le litt jeg også, hadde aldri tenkt meg at sånn kunne skje, er virkelig kjipt dette og håper du får fiksa dette fort, hva skjer med fugla den, gitt den til katten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Kjipe saker det med dritten, men fulglen var jo ganske morsom. Tror jeg også skal tenke meg om før jeg setter fra meg bilen med takluka på gløtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Har vært borti hakket værre. ei kråke som hadde klart å komme seg ned pipa på ei hytte. Så ikke pent ut etter den hadde flaksa rundt oppunder taket... NOE svart kan en si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Kjipern Gunnar Tror nok jeg hadde klikka på den lille jæveln Aff har ofte luka på tilt sjøl jeg,men i den tiden vi går i mot nå så blir det jo MEGA varmt inne der hvis man ikke har den oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jaja.... shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Kjipern Gunnar Tror nok jeg hadde klikka på den lille jæveln GJETT om du hadde hatt dårlig samvittighet etterpå da:P Måtte le av dette selv:P Er ikke ofte slike små hendelser skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Fy f... Føler virkelig med deg! Hater fugler..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 hhehehehe..... dette hørtes da kjent ut!!første e30n min stod også parkert en natt med takluka tilta opp bak, og stod med fronten nedover i en slakk bakke, når jeg kommer ut om morgenen er det en fugl som flyr meg midt i trynet, bilen full av bajs, og i tillegg hadde det regna den natta, og NEI, dreneringa fikser ikke vann som renner i litt hastighet! gikk noen timer etterpå i vask gitt! så jeg føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå