Gå til innhold

F...ns drittfugl!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

uff jeg føler med deg.. hadde fest her i går, da kom det en fugl ned pipa og joina festen vår.. jeg glemte det helt til jeg våkna i dag tidlig og så fuglen som flaksa rundt.. dritt i hele stua :( som at det ikke skulle være nok å rydde opp i fra før av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann kjære nordmenn.

Karl heter jeg og kommer fra Island (og bor der nå), men er delvis oppvokst i Norge. Er medlem av et dönn likt forum på Island (http://bmwkraftur.is/spjall), men det er jo alltid göy å snakke med andre bilentusiaster...ja og nordmenn, selvfölgelig :D

-Får se om det blir noe av at jeg skriver inn til dette forumet

("on a regular basis", mener jeg), men nå har jeg i alle fall registrert meg.

Nåja, det jeg skulle si:

-Gunnar, det var i alle fall "good presence of mind" å hente kameraet for å dokumentere hendelsen.

ps. Håper dere unnskylder eventuelle språk/stavningsfeil + litt bruk av engelsk nå og da. Norsken blir litt rusten når man ikke får brukt den på lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann kjære nordmenn.

Karl heter jeg og kommer fra Island (og bor der nå), men er delvis oppvokst i Norge. Er medlem av et dönn likt forum på Island (http://bmwkraftur.is/spjall), men det er jo alltid göy å snakke med andre bilentusiaster...ja og nordmenn, selvfölgelig :D

-Får se om det blir noe av at jeg skriver inn til dette forumet

("on a regular basis", mener jeg), men nå har jeg i alle fall registrert meg.

Nåja, det jeg skulle si:

-Gunnar, det var i alle fall "good presence of mind" å hente kameraet for å dokumentere hendelsen.

ps. Håper dere unnskylder eventuelle språk/stavningsfeil + litt bruk av engelsk nå og da. Norsken blir litt rusten når man ikke får brukt den på lenge...

Heisan karlbark og velkommen til bimmers... :D ... Kanskje litt dumt at du ikke skrev dette innlegget i "Hvem er vi ?" tråden, men det viktigste er jo at du deltar i diskusjonene. Vi er forøvrig noen medlemmer som bor i utlandet... et par stykker i Danmark og til og med en i Aserbajdsjan. Ellers kikket jeg litt på det islandske BMW-forumet og helt lett er det ikke for nordmenn å lese islandsk, men et og annet forstår man jo... prøv dere andre også... ganske artig... :D

Ellers får Gunnar bære over med at vi roter til tråden litt... :roll:

Island.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Det ser virkelig ut til å være vårt islandske søsterforum.

Når det gjelder språket ser jeg at mange av ordene minner veldig om dialekten der jeg har 1/4 av mine aner og mitt etternavn fra - Setesdalen. De sier f.eks. "kaupe" om å kjøpe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, værre når katten driter i bilen.

Delebilen min står som regel med en dør eller vindu oppe. Så før jeg kjørte på jobb her en morgen lå det hele 3 katter side om side i hatthylla mi og sov. Har ikke turt å sjekk forr dritt og piss.. Skal heldigvis levere driten på skroten snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...