Gå til innhold

Hva er mest bil for pengene?

TBG.E30
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for alle gode råd.

Ser ut som det heller mest mot en E39 530d

Jeg liker E39 veldig godt, men tenkte litt også på at syd Europa er veldig glade i mindre biler.

Men med tanke på en del smale veier og små parkeringer i visse byer/landsbyer vil ikke da en E39 bli som å lukeparkere med en Chevrolet Suburban i Oslo's gater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle gode råd.

Ser ut som det heller mest mot en E39 530d

Jeg liker E39 veldig godt, men tenkte litt også på at syd Europa er veldig glade i mindre biler.

Men med tanke på en del smale veier og små parkeringer i visse byer/landsbyer vil ikke da en E39 bli som å lukeparkere med en Chevrolet Suburban i Oslo's gater?

Det største problemet i Syd-Europa er etter min mening at folk viser absolut ingen (og jeg mener virkelig ingen) respekt for andres biler. Ergo får man både bildører og handlevogner inn i dørsidene. Det er heller ikke uvanlig at folk forsøker å "dytte" biler vekk fra en parkeringsplass ved å ganske enkelt kjøre forsiktig opp mot bilen foran eller bak og gi gass. Jeg er derfor ekstremt kresen ved valg av parkeringsplasser når vi ferierer ved den franske riviera. Det er forøvrig heller ikke så dumt med et fast hengerfeste bak... så er det i det minste mindre fristende å dytte din bil fremover. Små biler er populære i land som Frankrike og Spania, men vi snakker om biler på størrelse med en 1-serie... altså er selv en 3-serie en relativt stor bil... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...