TBG.E30 Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Takker for alle gode råd. Ser ut som det heller mest mot en E39 530d Jeg liker E39 veldig godt, men tenkte litt også på at syd Europa er veldig glade i mindre biler. Men med tanke på en del smale veier og små parkeringer i visse byer/landsbyer vil ikke da en E39 bli som å lukeparkere med en Chevrolet Suburban i Oslo's gater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Jeg har da sett noen Chevrolet Suburbans her i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Takker for alle gode råd. Ser ut som det heller mest mot en E39 530d Jeg liker E39 veldig godt, men tenkte litt også på at syd Europa er veldig glade i mindre biler. Men med tanke på en del smale veier og små parkeringer i visse byer/landsbyer vil ikke da en E39 bli som å lukeparkere med en Chevrolet Suburban i Oslo's gater? Det største problemet i Syd-Europa er etter min mening at folk viser absolut ingen (og jeg mener virkelig ingen) respekt for andres biler. Ergo får man både bildører og handlevogner inn i dørsidene. Det er heller ikke uvanlig at folk forsøker å "dytte" biler vekk fra en parkeringsplass ved å ganske enkelt kjøre forsiktig opp mot bilen foran eller bak og gi gass. Jeg er derfor ekstremt kresen ved valg av parkeringsplasser når vi ferierer ved den franske riviera. Det er forøvrig heller ikke så dumt med et fast hengerfeste bak... så er det i det minste mindre fristende å dytte din bil fremover. Små biler er populære i land som Frankrike og Spania, men vi snakker om biler på størrelse med en 1-serie... altså er selv en 3-serie en relativt stor bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå