-Roger- Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 260-270 er var ikke farten jeg fikk i Mk 4 golf 1,6'en jeg lånte.. men fort nok gikk det.. til å være golf i alle fall. Jeg husker ikke nøyaktig hvilken tunnel det var, men den var meget med helling på den.. 8% syns jeg å huske.. og så var det ikke hovedtunnellen så den var fri for folk. skal finne ut hvilken det var. meget fin om noen ønsker å teste bilens vmax Matretunnelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 bergen-os-voss må dere kjøre engang. DET er bmw-veier det! hm, kanskje det blir en tur på søndag, noen som blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 bergen-os-voss må dere kjøre engang.DET er bmw-veier det! hm, kanskje det blir en tur på søndag, noen som blir med? Jeg er med hvis jeg får kjøre din bil :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Jaja.. det er noen som er heldig med været! Her er det 8 grader og regn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 260-270 er var ikke farten jeg fikk i Mk 4 golf 1,6'en jeg lånte.. men fort nok gikk det.. til å være golf i alle fall. Jeg husker ikke nøyaktig hvilken tunnel det var, men den var meget med helling på den.. 8% syns jeg å huske.. og så var det ikke hovedtunnellen så den var fri for folk. skal finne ut hvilken det var. meget fin om noen ønsker å teste bilens vmax Matretunnelen? hadde 200kmt opp matretunnelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Går 2.2'en så godt? Det var imponerende mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Går 2.2'en så godt? Det var imponerende mye... var meget imponert eg og, og det er bra stigning i den tunnelen, peiste ifra en e36 et eller annet, men den holdt godt følge. men det gjekk 200kmt på speedometer. er vel kansje 2/5 km t feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 men når det er sagt, så klarte e46`en eg hadde 165kmt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 hvilken e46 var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 hvilken e46 var det da? Det var sikkert 318 han hadde. Golf 1 eg hadde klarte 140km opp, dette var ikkje en gti, 1.6, effektanlegg, kam, 12grader fortenning, og filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 min 320 klarer ikke mer enn 150.... En m3 som en kompis av meg hadde klarte nesten 170.... Da var vi to stk i bilen og ellers har jeg jo en del vekt i stereo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Høy fart og høy risiko er tøft og morsomt på bane. På offentlig vei er det uansvarlig og fullstendig uakseptabelt!! Det er på grunn av slik uvettig kjøring at BMW eiere blir stigmatisert! Nå høres jeg sikkert ut som en surmaget gammel tulling, men jeg har opplevd dødsulykker på nært hold grunnet grisekjøring. Kjør pent på offentlig vei og bruk bilbelte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Høy fart og høy risiko er tøft og morsomt på bane. På offentlig vei er det uansvarlig og fullstendig uakseptabelt!!Det er på grunn av slik uvettig kjøring at BMW eiere blir stigmatisert! Nå høres jeg sikkert ut som en surmaget gammel tulling, men jeg har opplevd dødsulykker på nært hold grunnet grisekjøring. Kjør pent på offentlig vei og bruk bilbelte! Jeg er ikke en som kjører slik til hverdag må jeg bare konstatere med en gang... Det er en sånn "greie" at folk tester hva de klarer opp matretunnelen og da snakker jeg ikke om bare ungdommer, men jeg vet om andre godt voksne som aldri hadde kjørt i disse hastighetene til vanlig... Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, men det blir liksom litt annerledes når det er 8% stigning i denne tunnelen og den er veldig lang! Har aldri hørt om en eneste ulykke der! Hadde aldri turt å kjøre så fort nedover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Må berre få sagt på bmwmessig grunnlag, at det er vår.nå er det 15grader i skyggen og klokka er ikkje 11 enda engang. JIPPI!!! Skal polere bmwen og felgkanten ikveld, så er det siging i høg stil, trur faktisk e tar en tur til bergen. heydå! Ser du er fra sogn og fjordane.. Forrige eier på bilen var ganske aktiv på Biltreff eller noe? Kjenner til han eller? Bilde av bilen i avataren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 bergen-os-voss må dere kjøre engang.DET er bmw-veier det! hm, kanskje det blir en tur på søndag, noen som blir med? Jeg er med hvis jeg får kjøre din bil :whoa: 135 høvdinger så er den din. e36en altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå