Steffan C Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Jaja.. det er noen som er heldig med været! Her er det 8 grader og regn! Arg, blir deprimert av dette været som er her om dagen. Overskyet, regn og masse vind. Er vel mellom 5- 10 grader, altså skikkelig surt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 min 320 klarer ikke mer enn 150....En m3 som en kompis av meg hadde klarte nesten 170.... Da var vi to stk i bilen og ellers har jeg jo en del vekt i stereo! m3 ? 170kmt opp? da må det være noe galt me m3en, sikker på at vi snakker om samme tunnel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Må berre få sagt på bmwmessig grunnlag, at det er vår.nå er det 15grader i skyggen og klokka er ikkje 11 enda engang. JIPPI!!! Skal polere bmwen og felgkanten ikveld, så er det siging i høg stil, trur faktisk e tar en tur til bergen. heydå! Ser du er fra sogn og fjordane.. Forrige eier på bilen var ganske aktiv på Biltreff eller noe? Kjenner til han eller? Bilde av bilen i avataren! forrige eiger var i fra drøbaks området. forøvrig han som driver Top Gear. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 min 320 klarer ikke mer enn 150....En m3 som en kompis av meg hadde klarte nesten 170.... Da var vi to stk i bilen og ellers har jeg jo en del vekt i stereo! m3 ? 170kmt opp? da må det være noe galt me m3en, sikker på at vi snakker om samme tunnel? Vet ikke om du snakker om samme tunnel, men jeg snakker om matretunnelen... Er vel ikke så mange tunneller som heter det.... Det var en 4 sylindret m3 med 200 gamp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Hvor i sogn og fjordane bor du "peoplez"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 bergen-os-voss må dere kjøre engang.DET er bmw-veier det! hm, kanskje det blir en tur på søndag, noen som blir med? Jeg er med hvis jeg får kjøre din bil :whoa: 135 høvdinger så er den din. e36en altså. Tenkte mer på å få kjøre e46'n jeg da Tror jeg så deg i byen på fredag... Lå bak deg med audisenteret i 4-5 tiden. kan det stemme? Meget pen bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Hvor i sogn og fjordane bor du "peoplez"? førde, samme yrke som deg, har du svennebrev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 skal opp til fagprøve i august.... du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 skal opp til fagprøve i august....du da? ok, begynte for over 1år sida, går treigt hehe. men har kun benkeprøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 min 320 klarer ikke mer enn 150....En m3 som en kompis av meg hadde klarte nesten 170.... Da var vi to stk i bilen og ellers har jeg jo en del vekt i stereo! m3 ? 170kmt opp? da må det være noe galt me m3en, sikker på at vi snakker om samme tunnel? Vet ikke om du snakker om samme tunnel, men jeg snakker om matretunnelen... Er vel ikke så mange tunneller som heter det.... Det var en 4 sylindret m3 med 200 gamp.... Morten Meisel?? Forøvrig en 320 ombygget M3, 195hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Akk ja! Godværet er her, og alt er bare vel! Hele helga har det vært mer eller mindre vindstille, og tørre fine veier å kjøre på! Kjørte nok noen mil med lettmotorsykkelen denne helga! (var vel i overkant av 20 grader i sola) Båten ble også sjøsatt, og jeg/vi var å suste litt rundt på havet og koste oss! Nettopp kommet hjem igjen, å sitter å tenker på at helga nå er slutt, og at det i mårra er på`an igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 min 320 klarer ikke mer enn 150....En m3 som en kompis av meg hadde klarte nesten 170.... Da var vi to stk i bilen og ellers har jeg jo en del vekt i stereo! m3 ? 170kmt opp? da må det være noe galt me m3en, sikker på at vi snakker om samme tunnel? Vet ikke om du snakker om samme tunnel, men jeg snakker om matretunnelen... Er vel ikke så mange tunneller som heter det.... Det var en 4 sylindret m3 med 200 gamp.... Morten Meisel?? Forøvrig en 320 ombygget M3, 195hk. Ja, stemmer det... Ok jeg bommet med 5 hester der ja Hvem er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå